Legenderion Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Aanvulling mbt alle opmerking over politie en wanted level: Ze moeten een nieuw wanted systeem maken die niet op de oude 6 sterren, maar op 10 is gebaseerd. 1*-agent te voet die je een bekeuring geeft voor roekeloos rijgedrag 2*-stelen van auto's en gebruik van fysiek geweld 3*-schieten met een geweer in het wilde westen 4*-doden van mensen 5*-doden van grote groep mensen, agenten, etc. 6* Nog meer politieagenten 7* SWAT, Politieagenten 8* FBI, SWAT, Politieagenten 9* Speciale unit, FBI, SWAT, Politieagenten 10* Leger, Speciale unit, FBI, SWAT, Politieagenten OT: Niet het verouderde wanted systeem Bewerkt: 30 juli 2013 door Legenderion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 Alsjeblieft geen bekeuringen voor te hard rijden.. Het is nog altijd GTA. Het nieuwe wanted systeem is bovendien al deels bekend, aangezien het gebaseerd is op het systeem uit GTA IV, met maar 5 levels en politie die veel slimmer te werk gaat: SWAT zal je proberen te flanken, ze gaan niet roekeloos rijden, dat soort dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Het is nu echt heel slecht, moet je voor de grap is in die helikopter stappen die je bij de GTA4 TbogT krijgt, als je daar 100x schiet met een rakket op de stad en op mensen krijg je hooguit 1 of 2 sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2013 dan doe je iets niet goed maar waarom willen mensen geen tijd missies en geen race missies dit is gta en op die manier wordt het een kinderspelletje zonder uitdagingen ik vond het geweldig wat wel irritant was s dat autos op de brug zomaar van baan veranderde sta je eens netjes te wachten voor rood licht beukt zon idioot ter op je auto en wie zij teveel taxi's?? dat was liberty city gebasseerd op New York uiteraard rijden er veel taxi's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Dat als je langs de politie racet, dat je dan de politie achter je aan krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikspeelwatikwil Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Dat als je een auto vindt dat die dan opeens overal te zien is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) Mijn waslijst: - Ik zou graag NIET willen zien dat als ik per ongeluk tegen een politieauto op knal dat ik dan gelijk 1 of 2 sterren aan mijn reet heb. - Auto's die uit het niets voor je op de weg spawnen als je snel achter je kijkt. - Dat wazige beeld als je boven de 100km/u uitkomt.. - Grote vliegtuigen,privéjets of andere meuk die staan geparkeerd maar je niet kan gebruiken.. (Ik ben een voorstander van het motto 'alles wat je ziet kan je ook gebruiken') - 'Vrienden' die je om de 5 minuten bellen om iets 'leuks' te gaan doen. - Dat je Los Santos en omstreken stap voor stap moet unlocken (het idee van LC,SA en VC, dat je dus op 1 eiland begint en de andere 2 nog niet toegankelijk zijn). - Het hersenloos verwisselen van rijbanen met een snelheid van precies 2km/u terwijl jij met 150km/u aan komt gedenderd. - Chop, de hond van Franklin, die een veels te grote rol in de storyline krijgt. Het is maar een hond, laat hem lekker hond zijn geen hoofdpersonage. - Houterige besturing van de voertuigen. Of het aan mij ligt weet ik niet, maar in de trailer van V leek de besturing van de auto nogal houterig. - Framedrops als je een (of meerdere) explosie('s) veroorzaakt. - Een straat met dezelfde type auto's. - Missie's met een tijdslimiet. - Niet te realistisch, het is en blijft maar een spelletje. Hiermee bedoel ik in het bijzonder het politieoptreden. Als ik een bekeuring of ster krijg voor te hard rijden en/of roekeloos rijgedrag dan ligt gta v zo weer bij het afval. EDIT: Ohja, en nog een belangrijk puntje wat mooi aansluit bij mijn punt 'Niet te realistisch'; de behoefte's van Trevor Franklin en Michael zoals eten, poepen, slapen, pissen hoeft van mij ook niet echt. Als ik dat wil start ik wel de Sims op. Dit is het tot nu toe wel zo'n beetje. Er zijn vast nog een paar andere zaken, maar daar kan ik zo even 1,2,3 niet op komen. Bewerkt: 14 augustus 2013 door FireFighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.