Jump to content

Muis probleem


GTA-FTW

Recommended Posts

Hallo ik heb een probleem met me laptop muis ik kan niet 2 knopen teglijk in drukken en dat is wel nodig dit had ik eerst ook toen had ik windows 8 overnieuw geinstleerd en dat werkte maar ik heb geen zin om nog een keer windows 8 te instleren.Dit gebeurte toen ik windows update.Dus wat moet ik eigenlijk doen?als ik een andere muis erin doe dan werkt de muis die ik erin zet.Dus wat moet ik doen?Ik ben gewend aan de laptop muis dus een andere muis kan ik kopen maar eerst wil ik weten wat er aan de hand is

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan via je Windows verkenner ergens wel de instellingen voor je muis aanpassen, zaken zoals cursorsnelheid en dergelijke. Ik weet niet hoe dat in 8 eruit ziet, maar ik verwacht ergens in de buurt van Configuratiescherm>Apparaten.

Het kan volgens mij niet aan de muis zelf of aan de windows installatie liggen omdat je andere muis het wel goed doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik begrijp, is dat alleen de externe muis het doet als die aangesloten is. Dus dat het touchpad van je laptop geblokkeerd wordt wanneer je een USB-muis aansluit, begrijp ik dat goed? Dan zou dat kunnen liggen aan een instelling bij Configuratiescherm > Muis. Er zit namelijk een optie bij die het touchpad blokkeert wanneer je een externe muis aansluit. Die staat bij mij ook ingeschakeld.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...