Davedavy Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Type: Signature Stijl: Graag iets met Daft Punk Grootte: De maximale grote van het forum, 500x150 dus. Voorbeeld:KlikKlikKlik KlikKlik Tekst: Daft Punk, in de afbeelding verwerkt met hun logo als dat zou kunnen of passen. Rand: Maakt niet uit. Kleuren: Iets wat aansluit bij de foto. Render (optioneel): Extra (optioneel): Ik heb hier wat afbeeldingen die misschien handig kunnen zijn. De nieuwe outfit dus! Alvast bedankt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 (bewerkt) Ik wil er wel naar kijken, maar dat word dan volgende week ivm vakantie. EDIT: Ik heb nog wat tijd over, dus ik dacht, ik ga er maar mee aan de slag: [img=http://i42.tinypic.com/mssy1.jpg] Als er nog iets veranderd moet worden hoor ik het graag Bewerkt: 5 juli 2013 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.