Jump to content

GTA V New Era 9Fifty snapback cap

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey aangezien ik de collection edtion alleen kan kopen vraag ik me af waar ik de GTA V New Era 9Fifty snapback cap appart kan kopen of gaat dat niet gebeuren ?

Geplaatst:

Gaat nu zeker nog niet lukken, na 17 september zul je hem vast wel ergens kunnen vinden, maar nu dus nog niet, geduld. :)

Geplaatst:

Desnoods kan je het wel vinden op Marktplaats, lijkt mij. :)

Maar als je het direct wilt kopen, wordt het inderdaad "afwachten".

Geplaatst:

uhu thnks ik denk dat het beter is dat ik 80 euro voor de special edition neer leg dan 120 euro voor de andere edition terwijl et mij alleen om die cap gaat -,- en de game

Geplaatst:

Sowieso dat er mensen zijn die na een maand toch dat petje van hun special edition niet meer hoeven en deze te koop zullen aanbieden op het internet. Maar ik zie het dan echt nog wel gebeuren dat je hier wel wat voor zult moeten betalen, het is tenslotte een collector's item. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga wel de special edition kopen, wil hem niet weg bij Bol.com, dus regel ik hem ergens anders in het land ^_^

Bewerkt: door Extreem
Geplaatst:

Sowieso dat er mensen zijn die na een maand toch dat petje van hun special edition niet meer hoeven en deze te koop zullen aanbieden op het internet. Maar ik zie het dan echt nog wel gebeuren dat je hier wel wat voor zult moeten betalen, het is tenslotte een collector's item. :puh:

maak niet uit heb er alles voor over ;P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...