Jump to content

iTunes CD terug downloaden


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

een CD van me die ik gedownload heb via iTunes is spoorloos verdwenen. Geen probleem denk je dan, bij aankopen kan je alles opnieuw downloaden. Neen, dat kan je helaas niet. Dat kan je eigenlijk wel, maar wat als iTunes gelooft dat het bestand al op je PC staat? Er staat bij Aankopen "Gedownload", wat ook klopt, want ik heb het dan ook maanden geleden gedownload. Hoe moet ik nu die CD terug downloaden? Puur uit principe dat ik meer dan 10 euro heb neergelegd voor deze CD wil ik deze via de legale manier terugkrijgen..

Alvast bedankt!

Mvg,

MegaPilot

Edit: Reageren is niet meer nodig, ik heb het probleem zelf kunnen oplossen. In dit artikel staat er dat je artikels die in je iTunes bibliotheek staan niet beschikbaar zijn als download. Items die niet (meer) gevonden kunnen worden blijven ook in de bibliotheek staan, waardoor iTunes dus denkt dat de items op de PC staan. De items verwijderen uit "Muziek" maakt het mogelijk deze te downloaden via Aankopen of bij de nummers zelf(er verschijnt na verwijderen namelijk een iCloud icoontje).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt contact opnemen met apple. Een E-Mail lijkt mij in dit geval het beste.

>>> Door Dutchy3010: Zoals je kunt zien, heeft MP op 19:28 zijn bericht ge-edit. Jij post om 19:41; tamelijk zinloos dan. In het vervolg graag beter opletten. ;)<<<

Oh, dat 2e gedeelte had ik niet gelezen :(

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...