Jump to content

Wapenwissel


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik heb last van een wel heel irritant probleem. Als ik sprint(met of zonder tappen) in MTA:SA en ik druk op rechtermuisknop(aim), dan verwisselt m'n wapen. Dit is verschrikkelijk irritant als ik rush om te killen. Ik heb al bij Binds gekeken of er controls elkaar tegenspreken, maar ik heb niks gevonden.

Wie o wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Mvg,

MP

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De controls van SA en MTA:SA staan los van elkaar.

Volgens mij niet hoor, althans kan best dat dat veranderd is in nieuwere versie's maar ik kan me herinneren dat aanpassingen die ik via SA zelf deed ook golden voor MTA, maarja heb al lang geen MTA meer gespeeld dus dat kan veranderd zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De controls van SA en MTA:SA staan los van elkaar.

Volgens mij niet hoor, althans kan best dat dat veranderd is in nieuwere versie's maar ik kan me herinneren dat aanpassingen die ik via SA zelf deed ook golden voor MTA, maarja heb al lang geen MTA meer gespeeld dus dat kan veranderd zijn :puh:

Sommige instellingen die gelden zowel voor singleplayer als voor mta, maar sommige instellingen ook niet. Maar MegaPilot, heb je het wel al geprobeerd? (Het is wel het proberen waard, wie weet werkt het :puh:)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het volgens mij trouwens enkel op jouw server Megadreams. Heb het net even getest in een andere server en daar heb ik geen problemen. Als ik in jouw server een SMG of pistool vast heb, sprint en op de rechtermuisknop druk dan wissel ik van wapen. Doe ik dat bij een AK of Knife dan gebeurt er niets. Heb al gta_sa.set verwijderd en met de binds geprutst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...