Jump to content

Online joinen probleem (PS3 & PC)


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Hallo mede-forumgenoten

Ik heb sinds vandaag een probleem. Ik speel GTA IV en TBOGT zowel op PS3 als op PC. Wanneer ik will joinen in een game lukt dat voor de éérste keer altijd perfect, maar erna (na veranderen van gamelobby) blijf mijn scherm altijd loaden tot er op het scherm "unable to join' of 'disconnected from game session' staat.

Ik werk zowel met PC (Kabelinternet) noch PS3 (Draadloos) en gebruik geen router!

Mijn signaalsterkte is redelijk tussen 75% en 100%

Zou iemand dit probleem kunnen oplossen? Ik heb al Gegoogeld en op Youtube gezocht maar tevergeefs...

Link to comment
Delen op andere websites

Is je NAT-Type op je PS3 en PC soms Moderate/Strict? Hoe je dit kunt checken weet ik ff 1.2.3 niet. Zoek het ff op google op :)

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

Is je NAT-Type op je PS3 en PC soms Moderate/Strict? Hoe je dit kunt checken weet ik ff 1.2.3 niet. Zoek het ff op google op :)

Hij stond op Moderate (dit had ik gecheckt via de Home knop (PC) -> netwerkinstellingen -> NAT stond daar tussen.

Verder heb ik aan Mijn Telenet gewerkt (bij draadloze instellingen) en heb een lijn toegevoegd als poort (via PC, ipconfig). En ik moet zeggen dat ik maar 1 "disconnected..." Melding had gekregen.

Morgen ga ik dit checken voor de PC versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig KPN, @Jacky-2007 heeft een tutorial geschreven hoe je dit probleem oplost. Klik

Amai, zeer mooie tutorial, het werkt! Ik kan nu goed joinen in games zowel op de Ps3 als op de PC (NAT stond open). Heb ook een nieuwe toegevoegd aan mijn Telenet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...