David22 Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Na een lange afwezigheid weer begonnen met graphics, en zelf ben ik redelijk tevreden over het resultaat van deze signature. Voor sommigen herkenbaar als mijn inzending in de eerste speelronde van de Graphics League, en kijkende naar de andere inzendingen kan ik commentaar en opbouwende kritiek goed gebruiken Er zitten nog wat mindere punten aan, zo ben ik zelf nog niet tevreden met de brushes onder Drake. Ik had echter geen tijd meer om nog door te werken aan het design, maar misschien zal ik in de komende dagen nog wel het nodige verbeteren. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Zelf vind ik al dat groen nit zo mooi :< Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Ik vind het eigenlijk wel mooi hoor! Dat groen vind ik echt een Uncharted kleurtje, maar er mag misschien ook wel wat bruin bij... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.