Dayrak Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Hallo mensen Van dit Forum Ik heb heel veel lagg als ik een spel zit te spelen. Minecraft. 15fps ik weet niet of mensen het spel mta kennen maar daar heb ik dan 10fps Besturingssysteem Windows 8 Pro with Media Center 64-bit Processor Intel Core 2 Extreme QX6700 @ 2.66GHz 50 °C Kentsfield 65nm Technologie RAM 4,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 533MHz (7-7-7-20) Moederbord MSI G41M-P33 Combo(MS-7592) (CPU1) Grafisch M208WA (1680x1050@60Hz) 512MBNVIDIA GeForce 9800 GTX+ (EVGA) 60 °C Harde schijven 932GB Western Digital WDC WD10EAVS-00D7B0 ATA Device (SATA) Optische schijven TSSTcorp CDDVDW SH-S202J ATA Device DTSOFT Virtual CdRom Device GEKOPIEERD VAN SPECCY wat moet ik doen om de lagg te verhelpen. want ik wil straks. lekker nolagg gta doen want ik haat als ik een spel moet spelen met lagg dankje wel voor het lezen.. hopen op wat goeie Reacties Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Optifine al eens in Minecraft geinstalleerd? Alle goede drivers er op voor je Hardware? Windows al eens opnieuw geinstalleerd? Gecheckt of temperaturen niet te hoog worden? Reageren
Dayrak Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Optifine al Gedownload nog steeds de zelfde fps.. Drivers zijn goed geupdate morgen krijg ik windows 7 weer dus idk op dat wat uitmaakt Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Heb je vlak voor deze lag begon één of andere verandering aangebracht aan de computer? Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Krijg je deze lag enkel wanneer je ingame bent of krijg je deze ook bij gewoon gebruik van de computer? Reageren
Dayrak Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Ja mijn filmpjes lopen dan helemaal vast stotteren helemaal. Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 (bewerkt) Ik had met Mta ook steeds 10/15/20fps en tussendoor een lag van 5fps. Toen ben ik eens gaan kijken en heb ik dit gedaan: http://ffsgaming.net...php/t-3807.html Het hielp enorm! Van dus ±15fps naar normale fps! (Game Booster helpt ook)(let wel op bij de installatie, want ze willen je veel andere programma's aansmeren!) 't Kan ook dat je pc stoffig is, daardoor wordt ie ook sloom. Ik had gehoord dat je dat met luchtdruk schoon kon maken, en iemand zei ook eens dat je het NIET met een stofzuiger moest doen. Ow nee, je mocht het wel met de stofzuiger doen, maar de fans mogen niet ronddraaien. (vergeet ook niet de stroom eraf te halen) Bewerkt: 7 juli 2013 door nyltje Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Die veranderingen gaan weinig helpen nyltje aangezien het probleem zich ook buiten games blijkt voor te doen. Stof vertraagd de pc zo goed als niet maar zal enkel tot oververhitting kunnen leiden. Reageren
Woody268 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 (bewerkt) Ow nee, je mocht het wel met de stofzuiger doen, maar de fans mogen niet ronddraaien. (vergeet ook niet de stroom eraf te halen) Door een stofzuiger te gebruiken wek je statische elektriciteit op, dus is het beter om een persluchtbusje te kopen. Bewerkt: 8 juli 2013 door Woody268 Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Ow nee, je mocht het wel met de stofzuiger doen, maar de fans mogen niet ronddraaien. (vergeet ook niet de stroom eraf te halen) Door een stofzuiger te gebruiken wek je statische elektriciteit op, dus is het beter om een persluchtbusje te kopen. Iemand zei dat het niet mocht en iemand anders zei wel, dus ik wist het ff niet meer! xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.