aapjuuh Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb die mod van eclips en wauzie erop gezet (BEDANKT WERKT ERG FIJN ) maar load game deed het niet meer maar dat wist ik dat dat zou gebeuren ..... maar bij nem game heb ik geen missies meer weet iemand wat ik nu moet doen :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb die mod van eclips en wauzie erop gezet (BEDANKT WERKT ERG FIJN ) maar load game deed het niet meer maar dat wist ik dat dat zou gebeuren .....maar bij nem game heb ik geen missies meer weet iemand wat ik nu moet doen :unsure: Ik weet niet of het aan de mod ligt :huh: . Dat moet je in het Modding Help forum zetten of aan Eclipse en Wauzie vragen. Bij welke missie(s) zat je? Als je End of the Line krijg je geen missies meer. Neem anders ook een kijkje in deWalktrough . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Nee , nee. Als je die mod instaleert kan je niet meer load game doen. Daarom stond er bij Back up Your Files als je dat deed kon je dat weer verplaatsen.En kon je weer missie's doen. De andere oplossing is Je SANADREAS uninstal en dan Instal doen. Dan gaat hij weer.Zoekfunctie gebruiken. Dragonmaster heeft dat ook gehad.Maar dan met een andere Main.scm mod. Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.