Jump to content

Kan GTA IV op mijn notebook?


Thijsco

Recommended Posts

Beste allen,

Ik heb een mooie nieuwe notebook gekocht, een HP g72: http://www.kieskeuri..._xf110ea/945429

Specs zijn:

Algemeen

Partnumber XF110EA#ABH Introductie model 2010 Op Kieskeurig sinds september 2010 Afmetingen (H x B x D) 3,7 x 26,9 x 41,2 cm EAN 0885631798102 Kleuren grijs

Type laptop laptop PC Prestaties

Type processor Intel Core i3 Uitvoering 350M

Kloksnelheid 2,26 GHz

Interne geheugen 3 GB

Max. interne geheugen (bij 64-bit) 4 GB Beeld en geluid

Beeldschermtype LED

Beeldschermgrootte 17,3 inch

Beeldschermresolutie 1600 x 900

Full HD icon_no.gif

Model videokaart aparte videochip

Videokaart type ATI Mobility Radeon HD 5470 Videogeheugen 512 MB

Ingebouwde webcam icon_yes.gif Resolutie webcam 0,3 MP Geluid Altec Lansing luidsprekers

Is het mogelijk dat ik hier GTA IV op kan draaien?

Ik hoef geen supermooie kwaliteid, echter en alleen dat het spel zonder lagg kan draaien.

Ik ben echt een noob op het gebied, dus daarom vraag ik jullie advies! :D

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Thijs

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is wel dat je een laptop hebt, en de persoon uit dat filmpje een desktop. Dat maakt dat je de mobiele variant hebt van een HD5470, en die is een pak slechter. Waarschijnlijk zal je GT IV wel kunnen draaien op low en shadows off, maar verwacht er niet te veel van. Daarnaast plaats je zulke vragen in het vervolg beter in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel kunnen, op lage settings met slechte FPS wss.

Oké, mooi!

Maruuhm, wat bedoel je met slechts FPS? Ik ben zo'n dummy.. :D

Het verschil is wel dat je een laptop hebt, en de persoon uit dat filmpje een desktop. Dat maakt dat je de mobiele variant hebt van een HD5470, en die is een pak slechter. Waarschijnlijk zal je GT IV wel kunnen draaien op low en shadows off, maar verwacht er niet te veel van. Daarnaast plaats je zulke vragen in het vervolg beter in dit topic.

Ik heb inderdaad de mobiele variant, ik heb een filmpje gevonden op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=yVI6kMjipao

Zou die 1gb ram een groot verschil kunnen maken?

Sorry, ik heb het topic over het hoofd gezien, ik zal er de volgende keer op letten! :D

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel kunnen, op lage settings met slechte FPS wss.

Oké, mooi!

Maruuhm, wat bedoel je met slechts FPS? Ik ben zo'n dummy.. :D

Fps = Fraps per second oftwel beelden per seconde. Dus heb je 15fps dan heb je 15 beelden per seconde. (laag) Heb je 30fps dan is het voldoende, en als je rond de 60 hebt is het heel erg goed.

Dit is een voorbeeld van lage fps:

Als je vertraagt dan krijg je dus heel veel beelden achter elkaar waardoor je het sloom af kan spelen, met 60fps kan je het niet zo mooi afspelen als dit:

https://www.youtube....h?v=mCrwxbtfZI4

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Fps = Fraps per second oftwel beelden per seconde. Dus heb je 15fps dan heb je 15 beelden per seconde. (laag) Heb je 30fps dan is het voldoende, en als je rond de 60 hebt is het heel erg goed.

Frames Per Second bedoel je? :clown:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel kunnen, op lage settings met slechte FPS wss.

Oké, mooi!

Maruuhm, wat bedoel je met slechts FPS? Ik ben zo'n dummy.. :D

Fps = Fraps per second oftwel beelden per seconde. Dus heb je 15fps dan heb je 15 beelden per seconde. (laag) Heb je 30fps dan is het voldoende, en als je rond de 60 hebt is het heel erg goed.

Dit is een voorbeeld van lage fps:

Als je vertraagt dan krijg je dus heel veel beelden achter elkaar waardoor je het sloom af kan spelen, met 60fps kan je het niet zo mooi afspelen als dit:

https://www.youtube....h?v=mCrwxbtfZI4

Bedankt!!
Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil tussen 1000 en 60fps ga je in de praktijk niet merken (en zou ook niet handig zijn). Je scherm heeft meestal een ververssnelheid van 30-60 fps en alles wat daarboven zit is dus niet zichtbaar. Op dat moment berekent je computer dus eigenlijk nutteloze frames.

Als je boven de 25fps komt kan je het zien als een "vloeiend" beeld. In shooters heeft dit echter wel invloed op je reactiesnelheid en persoonlijk zou ik toch minimaal 40 fps aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...