Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is geloof ik al weer een jaar geleden dat ik iets met Photoshop gemaakt heb. Heb vandaag het programmaatje weer 'ns opgestart en weer eens iets in elkaar geknutseld.

Het resultaat:

xj7Tpxz.png

Tips en commentaar zijn welkom. :)

Geplaatst:

Ik vind het echt heel leuk, misschien moet je is een tekst erbij toevoegen waar je licht doorheen kan kijken. De galaxy textures vind ik persoonlijk ook mooi. Bravo Jesper! :tu:

Geplaatst:

Eigenlijk is ie wel heel mooi, en is er technisch niets verkeerds aan, maar iets in me zegt dat het "het mankeert", maar ik zou eigenlijk niet echt kunnen zeggen wat.

Misschien de leegte aan de rechterkant?

Geplaatst:

Ah, jij gaat ook iedere keer dat jij wat maakt vooruit! Heel mooi om te zien!

De effecten zien er leuk uit, de paarse kleur komt helemaal naar voren zoals dat hoort. Je had naar mijn idee wel iets met die witte vlek moeten doen links van je render, het licht een beetje laten weerkaatsen. Dit doe je het best door een nieuwe layer te maken en deze als clipping mask in te stellen (ctrl+alt+g), vervolgens pak je een grote witte soft brush en brush je op deze layer waar het licht vandaan komt. Dan kan je de opacity van deze layer verlagen zodat je een beetje realistisch kan kijken welk soort licht het beste staat. Rechts kun je zien dat het licht wegvalt, dus kan je het zelfde ook nog doen met een zwarte soft brush, of door de render te burnen met de burn tool. Dan lijkt je render echt in de achtergrond te staan. Verder is er technisch gezien niets mis mee, misschien had je nog wel wat andere kleine effectjes toe kunnen voegen om je render heen, maar verder zie ik er niks mis mee.

Keep it up dude!

Geplaatst:

Je kleuren zijn erg goed, nergens is het too much. Ik zou evenals Gta Ripper meer gebruik maken van het licht links. Hele subtiele stralen van licht toevoegen bijvoorbeeld, dat past goed in het rustige karakter van je signature. Probeer daarin ook je render te betrekken door het licht te laten stralen/weerkaatsen op de linkerkant van het meisje. De paars/rode bolletjes rechts zou ik overigens wat 'softer' maken door ze te smudgen.

Uitstekende signature verder Jesper, helemaal als je al een jaar niks meer gemaakt hebt. Ik hoop meer van je te zien. icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

Heel erg bedankt voor jullie tips, Gta Ripper en -Matthijs-. Deze neem ik zeker mee in m'n volgende designs. worshippy.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...