-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Leuk om weer eens wat van je te zien, Cabyon! Het is een geslaagde signature geworden. De kleuren zijn wat dof, het lijkt wel een verouderde foto, maar het staat eigenlijk helemaal niet zo slecht in dit geval. Ik weet echter niet echt wat ik van dat 'twirl' effect moet vinden. Enerzijds heeft wel iets, maar er valt nog wel iets meer uit te halen. Misschien kun je eens gaan experimenteren met een andere kleur of wat aanvullende effecten op die twirl (kleine aftakkingen bijvoorbeeld) creëren. Een ander dingetje is de blauwe gloed op de zonnebril. Ik vermoed dat dit komt door een blendmode die je toegepast hebt, maar het past niet helemaal in de kleursetting van je signature. Waarschijnlijk kun je dat simpel oplossen door de bril te selecteren en zwart-wit te maken. Maar een prima signature verder, ga zo door! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.