Twedeldie Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 (bewerkt) Hallo, Ik en mijn broer zijn bezig met een eigen GTA aan het maken. We zijn maar met 2 en we hebben een groter team nodig. Zijn er mensen die mee willen werken aan onze GTA? Je moet kunnen SCM scripten. We zijn vandaag nog maar begonnen dus we hebben nog niet zo heel veel. Bewerkt: 8 juli 2013 door RobinSA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Wellicht wat meer informatie geven? Wil je een total conversion maken? Kan je modellen, kan je scripten, kan je mappen, kan je texturen? Kijk voor de grap eens in dit topic: https://gtagames.nl/topic/87223-waarom-het-niet-slim-is-om-een-tc-mod-op-te-starten Ik denk niet dat je op deze manier meer mensen aan je team toevoegt. Je moet wat meer informatie geven en laten zien dat je zelf een aardig eind zou komen. Screens showen van hoe ver je al bent, etcetera... Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Dit is weer zon iemand die denk ff een gta game te maken Simpel zat denkt die Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Dit is weer zon iemand die denk ff een gta game te maken Simpel zat denkt die Wie niet waagt, niet wint? Reageren
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Dit is weer zon iemand die denk ff een gta game te maken Simpel zat denkt die Wie niet waagt, niet wint? niet geschoten altijd mis Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Niet gereageerd, geen bump... Sorry moet even.. XD >>> Door Hanneswaso: Ik snap langs geen kanten wat je met deze reactie probeert te bereiken? Laat zulke berichten in het vervolg dus achterwege.<<< Reageren
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 hahahhahahahaahahaha xD @hanneswaso >>> Door Hanneswasco: Ook zulke berichten zijn niet gewenst, zulke reacties kan je in het vervolg via PB of als profielreactie plaatsen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.