Foreigner97 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Spijtig, maar jullie waren dan ook aanzienlijk beter dan wij: gefeliciteerd, Covesight! Was een leuk potje. Reageren
Die Hard Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Heb me weer erg vermaakt. Sportief gespeeld, heren van Sans Scrupules! Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 The Killing Crew vs Team Sans om 20:00! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik val in voor Foreigner, maar ik kom er zo aan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Gisteren heeft Team Sans met 2-0 gewonnen van de Killing Crew! Over goed 1,5 uur is de op één na laatste wedstrijd van de poule-fase: Party & Co II - Team Kolea, dus vandaag om 14.00u. Dan morgen ook nog een kraker. Niet zozeer vanwege de stand - eigenlijk is het al duidelijk wie naar de volgende ronde gaat - maar een heerlijk gang-affiche. Team Scrupulus tegen TU Alpha! De hoofdpost is weer geupdate. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Party & Co II - Team Kolea: 2 - 0 Morgen is de laatste wedstrijd van de poule-fase, waarna nog 2 halve finales en een finale volgen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Nou, TU Alpha is aanwezig. Waar is Team Scrupules? Reageren
Nissan Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Is de match nog gespeeld uiteindelijk? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Nee, TU Alpha heeft gewonnen omdat ik de enige was in mijn team die kwam opdagen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 In verband met de release van GTA V heb ik dit even laten liggen, de reden moge duidelijk zijn. Nu zijn we inmiddels meer dan een maand verder, en zou ik graag de halve finales inplannen. De halve finalisten zijn: Party & Co. Squad I Team Covesight Geweld met een zachte G Party & Co. Squad III Ik wil de teams vragen om voor aanstaande zondag (27 oktober) 23.59u door te geven wanneer jullie kunnen tussen 28 oktober en 4 november. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Helaas heb ik van niemand een inzending gehad. Daarom heb ik besloten de halve finales in december te spelen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Helaas lijkt het erop dat we geen wedstrijden meer kunnen plannen... Na mijn vakantie met nieuwe moed weer nog een laatste keer proberen. Willen jullie a.u.b. aangeven of jullie op vrijdag 27, zaterdag 28 of zondag 29, 's ochtends/'s middags of 's avonds, een wedstrijdje MTA TDM kunnen spelen? Als het nu niet lukt met plannen gooi ik de handdoek in de ring... Reageren
Basssss Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Ik denk dat het nog wel mogelijk is om Team Covesight bij elkaar te trommelen. Maar de komende week gaat voor mij sowieso niet werken, 't moet dan wel ergens in het nieuwe jaar zijn. Reageren
A.Noniem Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik denk dat mijn team een beetje inactief is, ik kan wel proberen om wat andere mensen bij elkaar te sprokkellen. Wanneer we spelen maakt ons denk ik niet zo heel erg uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.