Megadreams Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik kan zelf ook nog spelen dus Team Covesight heeft sowieso al een speler die kan en wil spelen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Bij deze: Party & Co. Squad I - Team Covesight: vrijdag 3 januari, 19.30u. Geweld met een zachte G - Party & Co. Squad III: vrijdag 2 januari, 21.00u. Indien ik niets hoor van de partijen zijn dit de tijden. Niet opdagen = verlies. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik denk dat mijn team een beetje inactief is, ik kan wel proberen om wat andere mensen bij elkaar te sprokkellen. Wanneer we spelen maakt ons denk ik niet zo heel erg uit. Bij deze: Party & Co. Squad I - Team Covesight: vrijdag 3 januari, 19.30u. Geweld met een zachte G - Party & Co. Squad III: vrijdag 2 januari, 21.00u. Indien ik niets hoor van de partijen zijn dit de tijden. Niet opdagen = verlies. In welk team zit A.Noniem? Mocht hij nog mensen zoeken kan ik meedoen komende vrijdag. Zorg ik meteen dat ik een headset heb. Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Volgens de openingspost in Party & Co. Squad III. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Vanavond zijn de wedstrijden, ben benieuwd Reageren
Michael Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Mogen leden ook meekijken met de MTA SA Team Deathmatch? Heb namelijk niks te doen vanavond Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Mogen leden ook meekijken met de MTA SA Team Deathmatch? Heb namelijk niks te doen vanavond Dat mag normaal gezien hoor. Zo herinner ik me een spectatende ZaroX tijdens Covesights eerste match. Er is een admin die de spelers verdeelt in teams, standaard ben je normaal gezien een spectator. Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Je mag meekijken als een spectator ja. De server staat inmiddels klaar en over enkele uren zal ik het wachtwoord vrijgeven. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Je mag meekijken als een spectator ja. De server staat inmiddels klaar en over enkele uren zal ik het wachtwoord vrijgeven. IP???????? Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 IP: 81.171.82.21:22003 Wachtwoord: ihazcookies Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Aangezien "Party & Co. Squad I" niet op kwam dagen, geen van de teamleden, is bij deze Team Covesight door naar de finale. Hoop dat vanavond wel een wedstrijd gespeeld kan worden, maar een potje "voor spek en bonen" was ook weer vanouds gezellig. Gefeliciteerd, Cove! Reageren
Basssss Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Wat een prachtige overwinning voor Covesight was dat. Goed werk, heren! Reageren
Michael Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Gefeliciteerd Covesight! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ook het andere Mr.Green team is niet komen opdagen, waardoor Geweld met een zachte G eveneens in de finale staat. Nadere berichtgeving hierover volgt spoedig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.