MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ook het andere Mr.Green team is niet komen opdagen, waardoor Geweld met een zachte G eveneens in de finale staat. Nadere berichtgeving hierover volgt spoedig. Doen we de finale anders zondag? Dan is zowat iedereen wel thuis denk ik. En het ligt nog vlak voor mijn examens.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Doen we de finale anders zondag? Dan is zowat iedereen wel thuis denk ik. En het ligt nog vlak voor mijn examens.. Bedoel je dit nu sarcastisch dat het op een slecht moment lag? Ik heb maandag ook een examen dus zo liever zondagavond geen verplichtingen hebben. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Doen we de finale anders zondag? Dan is zowat iedereen wel thuis denk ik. En het ligt nog vlak voor mijn examens.. Bedoel je dit nu sarcastisch dat het op een slecht moment lag? Ik heb maandag ook een examen dus zo liever zondagavond geen verplichtingen hebben. Ik woensdag pas.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Voor woensdag is dus een "no go", got it. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Als die finale deze zondag (vandaag, 5 januari) al is, dan is de officiële aankondiging wel wat aan de late kant. Dat betekend dat we binnen 20 uur nog iedereen bij elkaar moeten krijgen en ons voor moeten bereiden, iets waar ik geen fan van ben. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Liefst een datum in het weekend, anders kan ik niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 A.s. zondag (2 januari) om 21.00u? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 A.s. zondag (2 januari) om 21.00u? I-de-aal! Reageren
Basssss Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Party & Co. Squad I - Team Covesight: vrijdag 3 januari, 19.30u. Geweld met een zachte G - Party & Co. Squad III: vrijdag 2 januari, 21.00u. A.s. zondag (2 januari) om 21.00u? Gaat het nog wel? Tegenwoordig is blijkbaar alles op 2 januari. Maar aanstaande zondag kan ik niet, ik ben dan niet aanwezig. Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Wist niet dat het weer 2 januari zou worden. Dan neem ik wel weer een week vakantie. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 9 januari bedoel ik uiteraard. Hoor al via-via dat mensen niet kunnen dan. Wilt iedereen in een PM naar mij sturen wanneer hij wel en wanneer hij niet kan? Reageren
Basssss Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 9 januari bedoel ik uiteraard. Maar.. maar.. maar 9 januari is op een donderdag. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Mijn god ik ben echt niet wakker. Dacht "nu kijk ik in de agenda", kijk ik naar februari. faal Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Ik wil graag voorstellen zondag 19 januari 21.00u. Van alles wat ik tot nu toe binnen heb kan deze dag/dit tijdstip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.