Jump to content

WWE


TekaLoca

Recommended Posts

Nah, het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik dit nog eens bekeken heb. Daarnaast is de enige PPV die ik live bekeken heb Wrestlemania uit 2013.. Ook weer even geleden dus.

Wie heeft de grootste titel nu eigenlijk?

Brock Lesnar heeft de WWE Championship, als je het daar over hebt. Hij doet niet mee vanavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet echt dat de WWE nu nog spectaculair is. Het is nog altijd leuk om soms te kijken, maar het is niet zoals het vroeger was in de hoogtijddagen van de WWE.

vindt alleen dat het nu allemaal te langdradig wordt. Voorheen was aan feud misschien een paar PPV's lang, en heel zelden als een feud echt goed was liep hij wat langer door.

Maar het is nu allemaal wel een beetje te bont gelopen. De enige feud die ik nog leuk vindt is de Dean Ambrose vs. Seth rollins feud. Die doet me tenminste nog denken aan de Stone Cold dagen.

Bella v. Bella is nooit echt spannend geweest. Paige vs. AJ Lee was leuk na Wrestlemania. Maar nu is het een grap en trok te veel aandacht weg van de rest van de Diva's.

John Cena v. Brock Lesnar, da's ook een grap. En de rest tsja, krijgt niet eens echt veel aandacht.

Maar vooral de John Cena v Brock Lesnar.

Vindt dat ze Cena maar wat minder zendtijd moeten geven. Hij neemt te veel aandacht weg van de wat minder bekende en opkomende talenten. En sinds dat CM Punk niet meer is komen opdagen, The Rock te druk bezig is met films, Brock Lesnar alleen nog maar echt te zien is tijdens PPV's, The Undertaker te oud is en de rest gewoon niet meer echt interessant is er eigenlijk nog maar 1 superstar die aandacht krijgt. Mag wel eens wat verandering in komen.

Desalniettemin, nog steeds leuk om te zien soms. Maar ik zal altijd een groot fan blijven van de Attitude era. De hoogtijd dagen van Mick Foley, The Undertaker, Kane, Stone Cold, The rock, HHH, Shawn Michaels DEGENERATION-X. Dat waren nog eens tijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Aankomende zondag is hét evenement van de WWE weer: WrestleMania 31!

Het is voor mij altijd weer een hoogtepunt in het jaar en het wordt dan ook een latertje voor mij (01.00 tot 05.00 +-). De matches lijken op papier allemaal best interessant met een aantal hoogtepunten: Sting vs. Triple H, Bray Wyatt vs. Undertaker en Brock Lesnar vs. Reigns. De laatstgenoemde is zeker na deze week weer helemaal open omdat Brock Lesnar zijn contract heeft verlengd (liep dag na WM af) en mijn favoriet voor deze match is op dit moment Lesnar. Ik kijk ook heel erg uit naar de terugkeer van The Undertaker, ik ben heel erg benieuwd in wat voor staat hij nu is. De match zal misschien geen hoogtepunt zijn, maar zijn verschijning is al iets natuurlijk. Het heeft heel veel jaren geduurd, maar WCW gaat eindelijk zijn WrestleMania debuut maken tegen Triple H (misschien niet de gedroomde match Undertaker vs. Sting, WM32?) maar hier kijk ik heel erg naar uit. Het kan niet anders dan dat het publiek helemaal losgaat voor Sting, al lijkt de winnaar van deze match wel al beslist te zijn. Sting zal vast niet zijn eerste wedstrijd verliezen nu hij eindelijk bij de WWE is, het zou best zijn eerste en allerlaatste match kunnen zijn.

Nog meer kijkers? In de nacht van zondag op maandag dus. Get WrestleMania 31 for only 9.99$ on the WWE Network! :puh:

2015-02-26-04.50.34-pm.png

Link to comment
Delen op andere websites

al lijkt de winnaar van deze match wel al beslist te zijn.

Elke match is al beslist. :7

Goh, bijdehand. Iedereen weet dat er al een winnaar vast staat en dat de worstelaars de moves bespreken tijdens de wedstrijd, maar je snapt best wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...