GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Het hoeft niet persee je kan ALTIJD uit de 3e persoon schieten en daarnaast nog inzoemen. En dan werkt een scope altijd beter dan gewoon een iron sight. Reageren
thebig Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 In voorgaande GTA's kon je ook nauwkeuriger schieten door in eerste persoon te gaan, was vooral bij assault weapons. Lijkt me dat ze dit gewoon gaan overnemen. Maar kijk je dan door die scope?(dat bedoelde ik) Ik geloof dat je gewoon meer kon inzoomen, maar dat je niet echt door je scope keek. Die zaten dan ook niet echt op de wapens in vorige GTA's. In GTA V zou dat dan wel weer mogelijk kunnen zijn. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Er is me nog iets opgevallen; als je vanuit cover schiet, heb je geen richtpunt op je scherm. Reageren
thebig Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Neen? Da's op zich wel een verbetering dan, al schoot je in IV vanuit cover ook 9/10 keer mis. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Neen? Da's op zich wel een verbetering dan, al schoot je in IV vanuit cover ook 9/10 keer mis. Om het te vergelijken: GTA IV: Uploaded with ImageShack.us GTA V: Uploaded with ImageShack.us Bewerkt: 12 juli 2013 door tommie59 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Neen? Da's op zich wel een verbetering dan, al schoot je in IV vanuit cover ook 9/10 keer mis. Maar in 4 kon je uit cover toch nog steeds mikken, iig op de PC wel. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Weet niet of het hier al gemeld is (ik heb wat topics doorgelezen, maar ik ben het niet tegengekomen): Als je naar het wapenwiel gaat en een bepaald wapen selecteert, zie je volgens mij direct de eigenschappen van dat wapen. Te weten accuracy, damage, et cetera, Zie deze screen (die Die Hard hier eerst ook al postte): Bovendien is er buiten het wiel nog iets te zien, maar ik kan zo niet zien wat het precies voorstelt. Armor, een duikersuitrusting of een parachute wellicht? Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Stelt inderdaad een parachute voor. GTA V gebruikt volledig hetzelfde icoontje als in TBoGT. (zie hier) Wellicht vinden we net buiten het wapenslot de verschillende uitrustingen zoals een camera, brandblusser en dus een parachute terug. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Even over de screenshot. Wat is dat voor wapen links naast dat pistool in het wapenwiel? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Wellicht zijn het pipe bombs, gezien het icoontje enigszins lijkt op het icoontje van pipe bombs in The Lost and the Damned. Bewerkt: 12 juli 2013 door Foreigner97 Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Lijkt mij inderdaad een soort van explosief. Ik denk eerder C4 dan pipe bombs, aangezien we dat ook al in de trailer van Michael zagen. Reageren
thebig Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Neen? Da's op zich wel een verbetering dan, al schoot je in IV vanuit cover ook 9/10 keer mis. Maar in 4 kon je uit cover toch nog steeds mikken, iig op de PC wel. ja maar je schoot vele malen onnauwkeuriger. Nu heb je misschien.geen vizier maar als je vanuit cover maakt dat je vijand in het midden van het scherm staat heb je eigenlijk geen.vizier nodig Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 De sticky bombs werden in ieder geval in het audio interview genoemd, dus dat kan inderdaad een mogelijkheid zijn Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Nog meer realisme want de kamer van het wapen gaat ook nog open: Dicht: Open: Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Klein detail. Maar wel heeel awesome! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.