Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jesperkaj

Voertuigen

Recommended Posts

Phoenyxar

We zullen eens oplijsten wat we hebben gezien:

Blimp, Buzzard, Hellfury, Shamal, Jetmax/Squalo, Taxi, Sabre, Bhudi, Squalo/Dinghy, BF Injection?, Speedophile, Quad, Yankee, Police Cruiser, BMX, Cavalcade FXT, Helikopter?, Sentinel, Bus, Landstalker, Mountain Bike, 7F, Beagle?, Buffalo, F-150, 9F, Patriot, Habanero, Huntley Sport, Carbon Sportfiets (naam?), Trashmaster, Securicar, Tow-Truck, Pony, F620, Mule, Manana, Minivan, Cheetah, Koenigsegg CCX(Infernus?), Pinnacle, Hydra.

Alles ongeveer?

Grand Theft Auto TOM

Het viel me op dat de politievoertuigen niet vervangen zijn, maar dat die 'nieuwe' (die we in Franklin's trailer konden zien) erbij zijn gekomen. Op enkele stukjes zag je verschillende zwaailichten op het dak van die voertuigen, zoals bijvoorbeeld bij de achtervolging op de brug. Lijkt me een bevestiging dat er enorm veel politievoertuigen zijn.

Ook veel andere mooie voertuigen gezien uiteraard. :)

GrandTheftHaye

Een Bullet GT, die nieuwe helikopter weer, tanktruck, nog veel meer.

Tommie59

Op die nieuwe rode helikopter zit een zoeklicht of een camera die zaten ook op de anhilators in IV.

thebig

Het viel me op dat de politievoertuigen niet vervangen zijn, maar dat die 'nieuwe' (die we in Franklin's trailer konden zien) erbij zijn gekomen. Op enkele stukjes zag je verschillende zwaailichten op het dak van die voertuigen, zoals bijvoorbeeld bij de achtervolging op de brug. Lijkt me een bevestiging dat er enorm veel politievoertuigen zijn.

Er is inderdaad een groot aanbod aan politiewagens, in het echt verschillen die ook van stad tot stad zowat, dus dat vind ik zeer goed. Een mix van LED en de normale zwaailichten zijn ook realistisch, LED wordt nu geloof ik basis gebruikt bij nieuwe wagens, maar zolang die oude goed functioneren, gaan ze die niet weg doen. Bovendien was het al een tijdje bekend dat er twee soorten zwaailichten in het spel gingen zitten, dus helemaal niets nieuws onder de zon. Op een van de eerste screens kon je het al zien.

GrandTheftHaye

Er is inderdaad een groot aanbod aan politiewagens, in het echt verschillen die ook van stad tot stad zowat, dus dat vind ik zeer goed. Een mix van LED en de normale zwaailichten zijn ook realistisch, LED wordt nu geloof ik basis gebruikt bij nieuwe wagens, maar zolang die oude goed functioneren, gaan ze die niet weg doen. Bovendien was het al een tijdje bekend dat er twee soorten zwaailichten in het spel gingen zitten, dus helemaal niets nieuws onder de zon. Op een van de eerste screens kon je het al zien.

Dan is er ook nog een verschil in auto's tussen de politie van de stad, buiten de stad, sherrif, highway patrol, dus er zouden best veel verschillende soorten in kunnen zitten.

_Night-Men_

Het ontploffen van helikopters is ook flink verbeterd t.o.v. IV, in IV was het nog niet echt een flinke knal. Dat ding bleef vaak gewoon heel :puh: (m.u.v. de staart)

wa28zo.png

BelgiumRedDevils

Rechts in scherm zijn er lijnbussen! (Wat al bekend was)

Zouden we voor de eerste keer kunnen reizen per metro noch bus? :)

_Night-Men_

Wie weet. Waarschijnlijk komen er ook weer tanks in V. Op zo'n muur waar ze hun acties plannen, zie je een tekening van een tank hangen. En op een andere checklist staat: 'Military gear'. Oftewel: Je moet voor een voorbereiding wat zwaarder materiaal halen, vast bij een basis weg :D

T9imce2.jpg

Vraag me trouwens ook af wiens huis dit is, te rommelig voor Michael. Misschien Franklin?

GrandTheftHaye

Wie weet. Waarschijnlijk komen er ook weer tanks in V. Op zo'n muur waar ze hun acties plannen, zie je een tekening van een tank hangen. En op een andere checklist staat: 'Military gear'. Oftewel: Je moet voor een voorbereiding wat zwaarder materiaal halen, vast bij een basis weg :D

http://i.imgur.com/T9imce2.jpg

Vraag me trouwens ook af wiens huis dit is, te rommelig voor Michael. Misschien Franklin?

Goed opgemerkt van die tank, en volgens mij was dit trevor's huis. Of een huis dat door de verhaallijn heen gekocht wordt.

Tommie59

Hopenlijk kun je zelf de deuren van een heli ook dicht doen.

GrandTheftHaye

Komt trevor op 0:30 nou langs een opgevoerde buggy volkswagen beetle rijden?

Tommie59
Hier zeggen ze een Kaiser Jeep M715 of een Land Rover Wolf.

GrandTheftHaye

Ik bedoelde de auto op de achtergrond net achter de bhodi van Trevor, gallery_1_157_67999.jpg