_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Dat heb ik al eerder gezien, volgens mij trailer 2. En in de gameplay zie je ook nog wel 3 à 4 keer zo'n taxi Overigens is dat gebouw volgens mij gebaseerd op het Figueroa Hotel... Maar dat is een ander onderwerp Bewerkt: 12 juli 2013 door _Night-Men_ Reageren
Michael Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 ik heb leuke auto's gezien. De taxi's zijn weer aangepast en alles is wel wat uitgebreider. Dat vind ik het leuke aan Rockstar Games, altijd een stapje omhoog Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 Iemand toevallig kunnen zien of het stuur nu echt draait in plaats van alleen de handen van de bestuurder? Ik vond dat zo'n slecht ontbrekend detail in voorgaande delen.. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 In ieder geval in de heli zit dat er niet in.. daar blijft de bestuurder ook gewoon zitten net zoals in 4 maar misschien dat ze het wel hebben aangepakt in gta 5. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Ik vind de voertuigen er mooi uitzien. Vooral het gruppe6 busje is leuk . Maar ik ga zo snel mogelijk op zoek naar een sentinel de auto van michael is een sentinel de nieuwe versie ervan Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 de auto van michael is een sentinel de nieuwe versie ervan Dat is mooi Want zoals de sentinel er nu uitziet is hij echt super nice Reageren
Michael Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Iemand toevallig kunnen zien of het stuur nu echt draait in plaats van alleen de handen van de bestuurder? Ik vond dat zo'n slecht ontbrekend detail in voorgaande delen.. Meen je dat serieus? In GTA IV heb ik dat zo erg gehaat dat als ik eventjes binnen in de auto kon kijken dat ik die bewegende handen zag.. urgh.. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Je handen bewegen toch als je stuurt? Alleen het stuur draaide niet mee in IV en de Episodes, dát vind ik juist raar. De animatie met het overpakken om te sturen vond ik juist wel heel erg mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.