Jump to content

Game informer + screens

Recommended Posts

Geplaatst:
  • Als je uit je auto stapt zul je meteen erachter kunnen schuilen

Yes, ben zonder echt vaak dood gegaan of de helft van me health kwijt geraakt. En ben ook blij dat het coveren uitgebreid is. Hoop dat je een hoek om kan gaan zonder cover te verlaten netzoals in LA Noire.

Als het hierdoor maar niet te makkelijk wordt!! Daar ben ik echt bang voor...

Je kunt zelf bepalen welke aim mode je gebruikt he, en voor mensen die het toch makkelijk willen doen hebben ze het nu ook moeilijker gemaakt omdat je niet meer onbeperkt kunt soft locken.

Geplaatst: (bewerkt)

Yes, ben zonder echt vaak dood gegaan of de helft van me health kwijt geraakt. En ben ook blij dat het coveren uitgebreid is. Hoop dat je een hoek om kan gaan zonder cover te verlaten netzoals in LA Noire.

Je kunt zelf bepalen welke aim mode je gebruikt he, en voor mensen die het toch makkelijk willen doen hebben ze het nu ook moeilijker gemaakt omdat je niet meer onbeperkt kunt soft locken.

Er zullen nog steeds moeilijke dingen in zitten denk ik. Dat coveren is gewoon realistischer, want wie stopt er nou uit de auto om 3 sec stil te staan en dan achter de auto e gaan zitten, terwijl je beschoten word. Bewerkt: door GrandTheftHaye
Geplaatst:

Maar het maakt het wel makkelijker... Maar we zullen zien. Hopelijk hebben ze van GTA IV geleerd, want daar was geen enkele missie echt uitdagend. :(

Geplaatst:

Misschien met nieuwe nivo's van hoe moeilijk je het spel gaat spelen?

Beginner, medium, Moeilijk

Ik denk dat dat ongeveer de bedoeling wordt van de verschillende auto-aim functies, waarbij je lock-on verschillend is (zie de hoofdpost daarvoor).

Geplaatst:

Maar het maakt het wel makkelijker... Maar we zullen zien. Hopelijk hebben ze van GTA IV geleerd, want daar was geen enkele missie echt uitdagend. boos.gif

Ja eigenlijk wel, de enige echt moeilijke missies van ik three leef cover (naja die bankoverval) en de laatste missie.
Geplaatst: (bewerkt)

Maar het maakt het wel makkelijker... Maar we zullen zien. Hopelijk hebben ze van GTA IV geleerd, want daar was geen enkele missie echt uitdagend. boos.gif

Ja eigenlijk wel, de enige echt moeilijke missies van ik three leef cover (naja die bankoverval) en de laatste missie.

Ja, die stomme schans miste ik altijd.

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

Dat dacht ik ook al Dutchy.. :7

Geplaatst:

Ja, die stomme schans miste ik altijd.

ja echt erg! maar inderdaad waren dat de enige twee moeilijke missies.

Ik hoop dat er een paar missies in zit die je meer als 8keer over moet doen ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...