Jump to content

Waaraan ga jij je geld besteden?

Waaraan ga jij je geld besteden?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Waaraan ga jij je geld besteden?

• Vastgoed (huizen en bedrijven)
      49
    • Aandelen
      33
    • Voertuigen (en tuning)
      39
    • Tatoeages en kleding
      24
    • Andere
      21

Recommended Posts

Geplaatst:

Met de gameplay trailer van vandaag hebben we voor een eerste keer kunnen zien waaraan we het geld, dat we onder meer door het succesvol uitvoeren van de verschillende overvallen, gaan kunnen besteden. Mijn vraag aan jullie: waaraan denken jullie het meeste van dit geld te gaan besteden?

Zelf denk ik eraan het grootste gedeelte van mijn geld te verspreiden tussen vastgoed enerzijds en aandelen anderzijds. Wellicht zal ik ook wat geld spenderen aan voertuigen. Kleding en tatoeages zeggen me niet zoveel, dus daaraan zal slechts een kleine hoeveelheid geld besteed worden.

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• Faenty.

5

• Tommie59

5

• Jacky-2007

3

Geplaatst:

Verschilt. Michaels geld gaat naar huizen en bedrijven. Franklin's naar tuning en auto's en Trevor's geld naar tattoo's. Verder wel voor alle 3 kleren kopen en af en toe ergens in investeren.

Geplaatst:

Ik denk dat ik mijn geld ga verspreiden. Er zijn natuurlijk wel bepaalde dingen die mij meer interesseren dan anderen, maar eigenlijk lijkt alles me wel tof. Ik ga een hoop voertuigen tunen, net zoals in SA. :puh: Ik wil ook graag gebruik maken van de nieuwe features zoals de aandelen en vastgoed. Misschien steek ik daar meer geld in aangezien het nog onbekend is in een GTA. Persoonlijk houd ik totaal niet van mode en alles wat daarbij komt kijken, maar in GTA's ben ik daar aanzienlijk meer mee bezig. :D Ik zal dus geld aan de kleren en ook tatoeages besteden. Er zal nu meer keuze zijn, wat het nog leuker maakt. :)

Geplaatst:

Ik heb gewoon alles aangeduid, want zo gaat het ook zijn. Vastgoed en aandelen gaan misschien toch wel de toppers worden, maar natuurlijk zal dat later in het verhaal pas zijn.

Geplaatst:

Ik heb gewoon alles aangeduid, want zo gaat het ook zijn. Vastgoed en aandelen gaan misschien toch wel de toppers worden, maar natuurlijk zal dat later in het verhaal pas zijn.

Same here.

Geplaatst:

Alles! Hangt ook vanaf welk persoon je aan het spelen bent. Zo zie ik Michael meer op beurzen spelen en vastgoed kopen, Trevor zal meer tatoes laten zetten en Franklin meer aan auto's tunen en kleren kopen :*D

Geplaatst:

Ik heb gewoon alles aangeduid, want zo gaat het ook zijn.

Voila. Een beetje zoals bij AC: Brotherhood waar ik uiteindelijk ook gewoon alles ging kopen en opkopen omdat ik het leuk vond. V is dan op zijn beurt wat itneractiever lijkt het dus dan zal ik meer gemotiveerd zijn om me er in te verdiepen. Vastgoed zal wel mijn favoriet worden denk ik.

Geplaatst:

Voila. Een beetje zoals bij AC: Brotherhood waar ik uiteindelijk ook gewoon alles ging kopen en opkopen omdat ik het leuk vond. V is dan op zijn beurt wat itneractiever lijkt het dus dan zal ik meer gemotiveerd zijn om me er in te verdiepen. Vastgoed zal wel mijn favoriet worden denk ik.

Ja maar ACB kreeg je daar nog geld terug van en had je een oneindige geldbron. In GTAV gaat dat wat moeilijker liggen.
Geplaatst:

Ja maar ACB kreeg je daar nog geld terug van en had je een oneindige geldbron. In GTAV gaat dat wat moeilijker liggen.

Je gaat nog steedsgeld kunnen verdienen met dingen die je koopt.

Geplaatst:

Gewoon je geld goed beleggen!

Er gaan sowieso grappen in de game zitten naar het falen van de banken en de beursen. Dat moet gewoon met zo'n aandelensysteem.

Geplaatst:

Ja maar geld verdienen wordt niet zo makkelijk als elke 20 min naar de bank lopen om 50000 te cashen.

Geplaatst:

Bij Franklin ga ik vooral auto's kopen en auto's tunen. Bij Trevor weet ik het nog niet en bij Michael ga ik veel geld verspillen aan huizen en bedrijven.

Geplaatst:

In de praktijk gaat m'n geld overal naartoe, maar ik denk dat tatoeages en car upgrades na één keer wel klaar zijn (tenzij ik m'n auto in de prak rijd, natuurlijk). Ik denk dus dat 't vooral richting investeringen zal gaan, om mijn heists te kunnen bekostigen.. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...