Jump to content

Waaraan ga jij je geld besteden?

Waaraan ga jij je geld besteden?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Waaraan ga jij je geld besteden?

• Vastgoed (huizen en bedrijven)
      49
    • Aandelen
      33
    • Voertuigen (en tuning)
      39
    • Tatoeages en kleding
      24
    • Andere
      21

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb eigenlijk een soort van vraagje:

Is het mogelijk om bankverrichtingen te doen waardoor Trevor zijn geld op Michaels rekening kan zetten?

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• Faenty.

5

• Tommie59

5

• Jacky-2007

3

Geplaatst:

Geen idee, daar heb ik nog niets over gelezen. Wel een goed punt natuurlijk; straks verdien je veel geld met één en de ander heeft niets. Maar ook dat zal wel onderdeel van het spel zijn...

Ik geef mijn geld dan uit aan ALLES, om de eenvoudige reden dat ik alles een keer geprobeerd moet hebben. :puh:

Geplaatst:

Geen idee, daar heb ik nog niets over gelezen. Wel een goed punt natuurlijk; straks verdien je veel geld met één en de ander heeft niets. Maar ook dat zal wel onderdeel van het spel zijn...

Ik weet niet of ik het er überhaupt in zou willen. Aan de ene kant verplicht het je om alle drie de personages te spelen, of juist één en die heel erg te "pimpen", maar aan de andere kant kan het soms ook heel erg belemmerend werken.

Geplaatst:

Ik denk dat ik met Michael een hoop aandelen en vastgoed ga kopen terwijl ik met Franklin lekker auto's ga tunen. Al ben ik ook van plan dit laatste te doen met Michael. :puh:

Geplaatst:

Ik hoop ook dat je dan de pinautomaten kan gebruiken waarvoor ze uitgevonden zijn;en dus niet alleen hoeveel geld je hebt want dat kan dan gewoon rechtbovenin zien.

Geplaatst:

Ja dat je bijvoorbeels maar $1000 mee neemt en de rest op de bank laat staan, zodat je dat niet kwijt raakt als je dood gaat.

Geplaatst:

Ja dat je bijvoorbeels maar $1000 mee neemt en de rest op de bank laat staan, zodat je dat niet kwijt raakt als je dood gaat.

Ja, bijvoorbeeld of als je wordt overvallen.(Al komen die er waarschijnlijk bij de meeste mensen alleen mee weg met lood in zijn lijf)

Geplaatst:

Of ze gaan gewoon lekker internetbankieren.

Ja dat kan bijv. zo'n app zijn voor je telefoon die R* nog niet heeft laten zien.

Geplaatst:

Kleding sowiso, wagens sowiso, vastgoed ook maar veel minder. In SA bijvoorbeeld vond ik het aantal huizen wat te- om ze allemaal te kopen. Zolang ik niet al te ver moet rijden voor een safehouse is het al voldoende. :)

Geplaatst:

Verschilt. Michaels geld gaat naar huizen en bedrijven. Franklin's naar tuning en auto's en Trevor's geld naar tattoo's. Verder wel voor alle 3 kleren kopen en af en toe ergens in investeren.

Helemaal met je eens, al krijgt Franklin ook een mooie tatoeage

Michael krijgt bij mij trouwens een hoerentent als die er is. En hij zal als de rijke van hun ook op de beurs aanwezig zijn.

>>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Geplaatst:

Maar vergeet niet dat medic je ook veel geld kost, als je bijv. Vaak dood gaat kost je het z'n 900 dollar per keer

Geplaatst:

Zoveel aandacht ga ik niet besteden aan kleding: als ik éénmaal iets goeds heb gevonden, laat ik het meestal zo. Ook hoeven die tatoeages voor mij niet zo. Zulke uitgaven gaan volgens mij niet eens zoveel uitmaken voor je algehele bankrekening, dat zal inderdaad meer afhangen van het vastgoed dat je aanschaft. Ik ga het dan ook niet te uitgebreid doen in het begin: ik koop puur wat nodig is. Later, als ik het spel uitgespeeld heb en ik waarschijnlijk geld zat heb, ga ik de overige huizen kopen.

Geplaatst:

Ik ga zoveel mogelijk proberen te investeren. In huizen of in aandelen en die zo snel mogelijk weer verkopen, behalve een paar handige of coole huizen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...