Jump to content

Waaraan ga jij je geld besteden?

Svenie

Waaraan ga jij je geld besteden?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Waaraan ga jij je geld besteden?

• Vastgoed (huizen en bedrijven)
      49
    • Aandelen
      33
    • Voertuigen (en tuning)
      39
    • Tatoeages en kleding
      24
    • Andere
      21

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• Faenty.

5

• Tommie59

5

• Jacky-2007

3

Zeker weten vastgoed, aandelen en auto's. :) Vooral omdat je laatstgenoemde blijkbaar niet zo gauw kwijt hoeft te raken (en wanneer wel, kan terugkopen) is het echt wel tof om een eigen gepersonaliseerde waggel te bezitten en te onderhouden voor alledrie de personages. Vooral omdat Michael al poen lijkt te hebben zal het tunen van die Audi niet lang op zich laten wachten bij mij. Ook Franklin zal vermoedelijk snel zijn wagens kunnen modificeren.

Vastgoed is gewoon kicken, ik zal dat wel zoveel mogelijk bij het personage laten passen. Voor Franklin geen trailer, voor Trevor geen condo in de hills. :D Wat aandelen betreft; kopen ja, wat het speculeren gaat doen ben ik benieuwd naar. Mijn eerste bundel aandelen hoop ik in Sprunk te investeren, wellicht krijg je dan korting op je aankopen bij de vending machines. :puh:

Kleding en dergelijke vind ik grappig maar geen superfeature, ik ben wat dat betreft een beetje "customize-moe" geworden na de multiplayers van RDR en MP3. Wapens aanpassen, ja, dat dan zeker weer wel! :tu: Mijn ultieme fantasie is dual wield glocks, volgepakt met aanpassingen zoals lampie, laserpointer en groter magazijn. :D

Delen op andere websites

Ik ga van een coole auto drie exemplaren proberen te vinden, en dan modificeer ik ze voor ieder personage anders, dus Micheal een beetje een kalme auto ervan maken, bij Trevor een wilde, en bij Franklin een snel, helemaal getunede auto.

Delen op andere websites

Het meeste geld zal wel opgaan aan wapens, wat ik dan nog overhoud stop ik in aandelen en vastgoed. Aan auto's hoef ik geen geld uit te geven, want die steel ik altijd en als ze stuk zijn pak ik weer een andere. :puh:

Delen op andere websites

Het meeste geld zal wel opgaan aan wapens, wat ik dan nog overhoud stop ik in aandelen en vastgoed. Aan auto's hoef ik geen geld uit te geven, want die steel ik altijd en als ze stuk zijn pak ik weer een andere. :puh:

Je kunt nu wel wanneer een auto stuk is hem terug krijgen :3

Bewerkt: door Pwned.
Delen op andere websites

Je kunt nu wel wanneer een auto stuk is hem terug krijgen :3

Maar dat kost hem dan wel weer geld, terwijl een auto ongevraagd meenemen wel goedkoper is... :puh:

Delen op andere websites

Auto's, huizen en kleding. Met aandelen ga ik niet vaak mee bezig zijn denk ik. Denk dat ik wel genoeg geld verdien met missies. Ik moet nog even zien hoe dat aandelen shit werkt. Als ik in die gameplay filmpje die cijfers zag, rood en groen, dan ga ik er weinig mee werken. Heb niet zo zin om dat in de gaten te houden. Ga gewoon voor actie en chaos. :)

Delen op andere websites

Het lijkt mij niet zo heel moeilijk om te investeren. Koop iets wat omhoog gaat en verkoop het een paar minuten later weer met wat winst. Ik denk dat dit meer winstgevend is als je het een paar keer doet dan alles op 1 ding zetten en dan lang wachten. Al voorspel ik wel dat de helft van de mensen die dat gaan doen daar in vallen.

Delen op andere websites

Ik ga er zeker voor zorgen dat ik met één van de personages een grote loods/garage koop en die helemaal vol zet met mooie auto's en hoop zo elke keer weer een bijzonder exemplaar aan mijn collectie toe te voegen.

Wat betreft die aandelen, het lijkt me wel leuk om een beetje zakenman te spelen maar dat zie ik dan wel weer. Ook ben ik ervan overtuigd dat er in de loop van de tijd een soort van walktrough over aandelen/de beurs online zal komen op dit forum?? Hoe dit nou allemaal precies in zijn werk gaat, in welk bedrijf je zeker moet investeren en in welke zeker niet..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...