Jump to content

Waaraan ga jij je geld besteden?

Svenie

Waaraan ga jij je geld besteden?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Waaraan ga jij je geld besteden?

• Vastgoed (huizen en bedrijven)
      49
    • Aandelen
      33
    • Voertuigen (en tuning)
      39
    • Tatoeages en kleding
      24
    • Andere
      21

Recommended Posts

Ook ben ik ervan overtuigd dat er in de loop van de tijd een soort van walktrough over aandelen/de beurs online zal komen op dit forum??

Zeker weten mijn waarde, WikiGTA is onderdeel van gtagames.nl en daar zal zeker t.z.t. de nodige tips en tricks gaan verschijnen. Op het forum kunnen we daarnaast de nodige eigen gevonden tips en trucs gaan delen. :tu:

Delen op andere websites

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

9

• Faenty.

5

• Tommie59

5

• Jacky-2007

3

Ook ben ik ervan overtuigd dat er in de loop van de tijd een soort van walktrough over aandelen/de beurs online zal komen op dit forum??

Zeker weten mijn waarde, WikiGTA is onderdeel van gtagames.nl en daar zal zeker t.z.t. de nodige tips en tricks gaan verschijnen. Op het forum kunnen we daarnaast de nodige eigen gevonden tips en trucs gaan delen. thumbsup2.gif

De basiswerken voor zo'n walkthrough werden onbewust (nog voor we wisten dat er aandelen in V zouden gaan zitten) al voor een deel op WikiGTA aangevat. Zelf vind ik het één van de meest interessante mogelijkheden die GTA V ons gaat bieden. Je mag er dus vanuit gaan dat er zeer snel iets op WikiGTA zal verschijnen.

Delen op andere websites

Nog even over die aandelen. Je zou ze gewoon kunnen kopen en verkopen, maar krijg je als je genoeg aandelen hebt technisch gezien ook niet inspraak over zo'n bedrijf? Zou dit er ook in zitten, zoja ga ik wel zoveel uitgeven om zo'n bedrijf te kopen of er aandelen van te nemen.

Delen op andere websites

Nog even over die aandelen. Je zou ze gewoon kunnen kopen en verkopen, maar krijg je als je genoeg aandelen hebt technisch gezien ook niet inspraak over zo'n bedrijf? Zou dit er ook in zitten, zoja ga ik wel zoveel uitgeven om zo'n bedrijf te kopen of er aandelen van te nemen.

Dat zou wel leuk zijn, misschien dat je zo wel eigenaar kunt worden van een aantal kleine bedrijven. Maar je zou dat nog verder kunnen doortrekken door grote aantallen orders te plaatsen en dat dan door jouw orders de koers stijgt. In het echt kan dat ook, maar dan heb je het over ontzettend grote aantallen. :puh:

Delen op andere websites

Ben ook erg benieuwd naar de prijzen van vastgoed en bedrijven. En hoeveel je er mee verdient.

Ik denk dat die prijzen redelijk hoog gaan zijn, boven de $100.000, en normaal huis in LA kost dat wel. Tenzij je natuurlijk in een trailer woont. Denk ook niet dat je er veel aan kan gaan verdienen, niet meer dan $10.000, of wel meer als je een oud huis kan kopen en dat kan laten opknappen. Hoe dan ook ga ik toch zoveel mogelijk gebouwen en bedrijven kopen.

Delen op andere websites

... bla... bla..

De basiswerken voor zo'n walkthrough werden onbewust (nog voor we wisten dat er aandelen in V zouden gaan zitten) al voor een deel op WikiGTA aangevat. Zelf vind ik het één van de meest interessante mogelijkheden die GTA V ons gaat bieden. Je mag er dus vanuit gaan dat er zeer snel iets op WikiGTA zal verschijnen.

Dat is mooi nieuws Svenie! :tu:

Delen op andere websites

Hopelijk zijn er geen cheats en is het krijgen van veel cash heel moeilijk, zo wordt het harde werken beloond.

In het begin niet teveel uitgeven, beetje sparen dus, en dan investeren op de beurs :)

Bewerkt: door Legenderion
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...