Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik had een vraagje want ik heb me aangemeld op SC voor een crew voor het forum om gta v te spelen maar nu kan ik mijn stats niet zien. Dan krijg ik deze melding: "We're sorry. Based on the information you have submitted to us, you are not eligible to view the requested content." Ik speel op de Playstation 3. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Misschien ben je onder de 18? dunno. Zou niet weten wat voor verkeerde informatie je gestuurd kan hebben, behalve je leeftijd... Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Yep, je moet 18 zijn, daar ligt het aan volgens mij. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 gelukt.. beetje gesjoemeld met mijn leeftijd :$ maar nu doet hij het dank jullie wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.