Faenty. Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 (bewerkt) R* heeft een interview met CVG gedaan, ik zal het later vanavond in het Nederlands samenvatten; hier te horen: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vBpTePVmdmg Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren. Klimmen is beter geworden. Bewerkt: 16 augustus 2013 door .Timothy tags Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Straks in bed toch maar even luisteren. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 (bewerkt) Had het al even geluisterd, 2 minuten nadat het uitkwam. Zit wel wat info in, was eigenlijk gewoon te lui om aandachtig te luisteren Custom cars that you abandon will be taken to an impound lot You will be able to puncture a gas tank, drive the car into a group of enemies, run away then set the trail on fire to blow up the car You do not lose guns when they run out of ammo big overhall to non-weapon fighting, no need to lock on, more free flowing Each character has different fighting animations Strength stat effects damage taken Much more destructible environments AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc... Climbing improved considerably Player can position the 3 protagonists in fire fights (make 1 snipe, other provide cover etc.. ) All 3 protagonists feel different to play as (movement speed etc..) Each carries different amounts of ammo special abilities last for certain amounts of time, the amount and cool down speed can be "levelled" up Bewerkt: 10 juli 2013 door _Night-Men_ Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Lekker veel goede info, ben er blij mee. Ook precies de dingen die ik wilde weten ertussen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Iemand Tijd om wat te vertalen? Of te samenvatten? Reageren
Faenty. Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren. Klimmen is beter geworden. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt. Misschien zoals in bf3 als je een huis dat vernietigbaar is vernietigd dan blijft dat de hele ronde; in de volgende ronde is alles weer heel. Dan zou je in gta de rondes kunnen vervangen door saven. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Klimmen is beter geworden. -Interessant -Op dezelfde manier als in IV of hebben we het hier weldegelijk over een (deels) vernietigbare omgeving? -Aha, na AC te hebben gespeeld verlang je wel naar wat beter klimwerk in GTA dus dit zie ik graag komen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Hopenlijk kan je nu ook een ladder op zonder op een knopje te drukken. (want daar vergiste ik me nog wel eens in omdat ik ook bf3 speel en daar gewoon gelijk de ladder opkan) Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Bedankt voor de vertaling pwnd Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik denk dat je moet denken aan kleine muurtjes ipv alleen hekken en lantaarnpalen. Niet gebouwen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Inderdaad, er werd niet letterlijk gezegd dat je zomaar alles op kan blazen. Iets als: het aantal objecten wat je kunt vernietigen is sterk vergroot. Nu kun je bv. door alle hekjes heen, en niet alleen door dat ene kleine houten hekje in Westdyke. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik hoop dat je nog kan schieten als je een ladder beklimt. Reageren
kevinarens Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc... AI wordt beter Bewerkt: 11 juli 2013 door kevinarens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.