Player1 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Hoi mensen, ik ben nieuw hier en wil eigenlijk meteen wat screens laten zien van 2 autos die ik een speciale paint heb gegeven,,,ook heb ik die crazy frog op mn punchbag in de gym gekregen. Die 2 paintmods heb ik al hier opgestuurt naar de site:,,,hoe lang duurt dat ong dat ze er op saat? als ze goedgekeurd zijn? hier iig de 2 screens, ik hoop dat jullie ze mooi vinden, het zijn mn eerste 2 btw edtit:die kikker word vandaag ook nog opgestuurt Bewerkt: 14 juli 2005 door Player1 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ze zien er goed uit Maar je kunt dit beter in het "Mods" Forum plaatsen Reageren
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 cool ik vind ze mooi komen ze in de downlaod database van gtagames te staan? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Dit zit er goed uit , alleen ik kan het helaas niet doen Reageren
Player1 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) @marty:ik hoop het wel,,ik was deze screen nog vergeten. en sorry dat het misschien in verkeerde topic staat,want ben hier kei nieuw,en kon niet zo gauw een modsectie vinden. deze auto en die blade hierboven heb ik opgestuurd en ik hoop dat ze in de database komen. die punchbag met die kikker stuur ik vanmiddag nog op hier de screen van mn eerste auto,,die blade was mn 2e meer paint mods zijn in de maak Bewerkt: 14 juli 2005 door Player1 Reageren
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 wow vet mooi mijn complimenten ik kan nu al niet meer wachten Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Amai, dat dit jou eerrste mods zijn...proficiat. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ze zullen denk ik wel op de Download Databse komen Mooi gemaakt, mijn complimenten Reageren
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Wow,mooi gedaan man! Ik sta er van te kijken. Ik denk dat ze wel goed gekeurd worden hoor. Reageren
Timos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Zeer mooi gedaan, zeker als het je eerste mods zijn. Je moet even een e-mailtje sturen naar Joriz, Se7en of Marius. Je kan ook altijd nog voor de zekerheid een PM sturen, maar val ze niet lastig Mijn complimenten! Reageren
Loek Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik vind ze ook zeer goed gelukt Mijn Complimenten.. Bewerkt: 14 juli 2005 door Loek Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 heb je zelf gemaakt ?? petje af hoor jij gaat het nog verschopen in de mods wereld Reageren
kortman_8 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Woow! :blink: En dat voor je eerste keer. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) woow egt goed als dit je eerste zijn! :blink: kben er ook mee bezig mar ik verneuk t elke keer weer.. marjah wa wil je ook meej een 5 voor beeldende vorming EDIT: en die kikker wordt egt vet.. kan ik eindelijk da kutkikkertje van jamba in elkaar trimmen :rolleyes: soow veel zin in... Bewerkt: 14 juli 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.