Player1 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik heb er net weer één klaar,deze keer een heb ik de punchbags in de gyms veranderd, met plaatjes van di eklotekikker en sweety,,,ach kijk zelf maar. ps;waar the hell is dat modtopic waar ik det soort shit in kwijt kan? @se7en:ik had m net klaar en wou m naar je toe sturen via msn mar je was al weg, ik stuur hem morge wel naar je toe. Edit:@chaos power, thnx daar had ik nog niet gezocht, misschien dat een moderator ff dit topic kan verplaatsen Bewerkt: 14 juli 2005 door Player1 Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) mooi gedaan gewoon in het modding forum op de hoofdpagina Bewerkt: 14 juli 2005 door chaos-power Reageren
Trax Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Al de Paintjobs en de Boksbal staan in onze Download Database Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Nice Done! Ziet er geweldig uit. Die boksballen zijn goed gelukt en de auto's ook. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Die boksballen zijn leuk bedacht en mooi gemaakt . Die auto's heb je ook mooi gemaakt hoor! Ga zo door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.