Dark_Zemy Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Hiya iedereen! De meesten die hier iets posten, hebben iets moois gemaakt met photoshop of iets dergelijks. Nou, ik ben echt ontzettend slecht in dat soort dingen. Wat ik wel een beetje kan is echt tekenen, dus.. Waarom het niet delen met jullie? Gisteravond heb ik nog even snel een duitse herder getekend, in een klein half uurtje ofzo, dus verwacht geen heel realistische en geweldige tekenening. Here we go!:3 Fotokwaliteit is niet zo goed, i know, telefoon ^^ Wat vinden jullie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 De oren zijn enorm goed geslaagd en zo'n dingen gaan meestal de mist in, dus je kunt best tevreden zijn. Maar de bovenkant van de bek is wel wat onafgewerkt, waardoor de tong er vreemd uitziet. Het lijkt een beetje een waterval te zijn nu, wat op zich ook een soort van impressionisme kan zijn, maar daar zouden wat extra lijnen die verwarring kunnen uitsluiten. Kan natuurlijk ook de fotokwaliteit zijn waardoor het enkel zo lijkt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Jaa nee klopt, het bovenste van de mond hoort tandvlees te zijn, maar dit kreeg ik al moeilijk in zijn plaats, en de tong was echt een hel.. Ik zal vanmiddag eens proberen de tong en bek opnieuw te maken.. Maar hey, bedankt! :3 Bewerkt: 11 juli 2013 door Dark_Zemy Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Erg mooie tekening. Om over de tanden te beginnen, meestal zie je wel dat de tong op de onderste hoektanden ligt (en soms het enige wat je ziet is alleen de hoektanden). Hieronder kan je het bij mijn eigen hond goed zien: Het leuke vind ik dat het vrij vierkant en robuust getekende hond is. En vooral met de kleine ogen is het net een politiehond, echt mooi hoor... Ik wou dat ik zo kon tekenen Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Alles ziet er echt super uit alleen de tong en de snuit. De snuit lijkt net een blok en de tong net een waterval. Dat zou je kunnen verbeteren. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Naast dat hij een vis verorbert is het een zeer geslaagde tekening. Kon ik dat maar! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Zo lijkt het wel een beetje, SpacyColours Oren zien er echt perfect uit. Mij lijkt de bek eigenlijk ook veel te groot. Z'n bek staat zo ver open... Alsof er echt zo een vis in gedrukt kan worden Maar ik doe het je zeker niet na. Tekenen, muziek en gym zijn niet voor niets m'n slechtste vakken. Blij dat ik nu van tekenen en muziek af ben, is hier verplicht t/m klas 3 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Nouuu het is gewoon een visliefhebber. ^^ Ik zal hem zo eens van zijn honger verlossen. :3 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 De oren zijn het mooiste imo. Ik ben benieuwd hoe goed je kan tekenen indien je er wat tijd insteekt. Want ik vind voor een half uurtje tekenwerk dat dit toch wel heel erg mooi is! Reageren
Michael Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Erg leuk. Ik heb niks om bij toe te voegen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.