Faenty. Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik zie het heel veel in verschillende topics en het verbaasd me dus dat er nog geen topic over is. Wat verwachten jullie van de moeilijkheidsgraad? Ik denk dat er sowieso geen "easy, medium, hard" in gaat zitten en dat we gewoon moeten spelen zoals R* het heeft gemaakt, maar heeft R* het wel zo moeilijk gemaakt? Veel mensen hier zeggen van niet, en dat vind ik toch een beetje raar want uiteindelijk lijkt het mij dat het zo moeilijk is dat dat jij het maakt. Je kunt bijvoorbeeld ervoor kiezen de HUD uit te zetten en geen soft lock te gebruiken, daardoor wordt het spel al heel wat keren moeilijker dan dat je met zou spelen. Wat vinden jullie? Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik denk niet dat ze er specifieke moeilijkheisgraden in gaan doen. Idd zou je het al moeilijker kunnen maken zonder HUD etc. maar ik denk el dat je verschillende beslissingen kan maken met bv. het plannen van overvallen waardoor het moeilijker of juist makkelijker wordt. Reageren
thebig Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Zoals in de trailer werd gezegd heb je 'the smart' en 'the dumb way' om ergens binnen te raken. Roekeloos binnenstormen lijkt me vele malen moeilijker dan slaapgas, zoals in de trailer, naar binnen te laten spuiten. Verder kan je zoals je zei de soft lock en HUD uitschakelen, maar het lijkt me niet dat je in het begin van het spel een moeilijkheidsgraad moet selecteren. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Als je een moeilijkheidsgraad moet instellen wordt het meer iets van bf of cod. Lijkt me niet dat ze dat doen bij een sandboxgame . Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Als je een moeilijkheidsgraad moet instellen wordt het meer iets van bf of cod. Lijkt me niet dat ze dat doen bij een sandboxgame . Saints row (?), skyrim, fallout, oblivion, just cause (?). Wordt vaak genoeg gedaan hoor. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Zoals in de trailer werd gezegd heb je 'the smart' en 'the dumb way' om ergens binnen te raken. Roekeloos binnenstormen lijkt me vele malen moeilijker dan slaapgas, zoals in de trailer, naar binnen te laten spuiten. Zoals hier al is gezegd heeft de speler zelf de mogelijkheden om te kiezen hoe hij bepaalde (al dan niet alle) missies gaat uitvoeren. Dus de manier hoe je speelt bepaalt je persoonlijke moeilijkheidsgraad. En dat is het beste, zo kan je perfect kiezen hoe je wilt spelen en hoe je dingen wilt aanpakken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Laatste game die ik heb gespeeld met een moeilijkheidsgraad is The Saboteur en dat is ook een uitstekende sandboxgame, dus ik zie dit in feite nog wel werken voor GTA. Verwacht ik dan een moeilijkheidsgraad? Nee, waarschijnlijk niet. Ik hoop gewoon dat de AI zwaar omhoog geschroefd wordt en dan zal ik wel met mijn Pistol iedereen uitschakelen. In feite creëer je een challenge zelf, maar een moeilijkheidsgraad kan daar ook veel moeite besparen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Laat ik eerlijk zeggen dat ik GTA IV nog best moeilijk vond met Auto Aim aan, cheats (ja echt!) en HUD aan. En dat komt, omdat er soms missies waren waarbij geen van deze dingen überhaupt nodig waren in de situatie. Kijk naar bijvoorbeeld de missie Hostile Negotiation in GTA IV. Op een gegeven moment moest je Roman zien te redden door de belager in z'n hoofd te schieten. Maar dat lukt (volgens mij) alleen met een sniper en dan nog is het een kwestie van snel richten en schieten. Bij races heb je ook niets nodig van die drie dingen. Want zonder HUD zie je nog steeds waar je heen moet. En dan is het zo dat je je rijvaardigheden in GTA moet toepassen. Maar ik heb mezelf wel voorgenomen in GTA V in de hoofdsavegame géén Traditional Aim/Assisted Aim en géén cheats te gebruiken. Want dan doe ik er tenminste wat langer over, geen probleem. Echter zal ik deze dingen wel in een tweede savegame gebruiken. Bewerkt: 11 juli 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Laat ik eerlijk zeggen dat ik GTA IV nog best moeilijk vond met Auto Aim aan, cheats (ja echt!) en HUD aan. En dat komt, omdat er soms missies waren waarbij geen van deze dingen überhaupt nodig waren in de situatie. Kijk naar bijvoorbeeld de missie Hostile Negotiation in GTA IV. Op een gegeven moment moest je Roman zien te redden door de belager in z'n hoofd te schieten. Maar dat lukt (volgens mij) alleen met een sniper en dan nog is het een kwestie van snel richten en schieten. Bij races heb je ook niets nodig van die drie dingen. Want zonder HUD zie je nog steeds waar je heen moet. En dan is het zo dat je je rijvaardigheden in GTA moet toepassen. Maar ik heb mezelf wel voorgenomen in GTA V in de hoofdsavegame géén Traditional Aim/Assisted Aim en géén cheats te gebruiken. Want dan doe ik er tenminste wat langer over, geen probleem. Echter zal ik deze dingen wel in een tweede savegame gebruiken. Ik heb het probleem bij 4 altijd gevonden dat er erg makkelijke en onmogelijke missie waren, nooit iets er tussenin. Reageren
thebig Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Op zich lijkt me de enige manier om het moeilijker te maken, de intelligentie van de vijand naar omhoog schroeven, zoals het geval was bij de moeilijkheidsgraden van The Saboteur. Natuurlijk kan het ook dat ze je vijanden betere wapens geven of dat je zelf kwetsbaarder wordt. Aangezien ik vermoed dat de AI van de NPC's er met grote stappen op is vooruit gegaan in vergelijking met enkele jaren geleden en die zelfs kan worden aangepast op het soort tegenstander, denk ik niet dat er een grote nood is aan een moeilijkheidsgraad. Er gaan zeker wel genoeg uitdagende missies zijn, lijkt me. Bewerkt: 11 juli 2013 door thebig Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Met de verbetering van de AI kom je al een heel eind ja, als ze je dan ook wat minder health geven zoals in RDR wordt het al een stuk moeilijker. Verder heeft R* waarschijnlijk nog wel wat dingen aangepast om het moeilijker te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.