Davedavy Geplaatst: 12 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 (heeft die tanden?)? Dat is lekker serieus hoor.. Het gaat om de vergelijking, een dier wat niet rustig is zien als gevaarlijk dier is niet terecht, nu kun je dit zien als gevaarlijk dier maar dat is het jouw woord tegen het mijne. Maarja verder discussiëren heeft verder geen zin, de hond is uit z'n lijden gelost (gelukkig), en het baasje zal nu een rot periode hebben. Wat de agent betreft mag van mij zelf 6 kogels voelen, dat is mijn mening en daar zullen vast mensen mee oneens zijn maarja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Dat is lekker serieus hoor.. Het gaat om de vergelijking, een dier wat niet rustig is zien als gevaarlijk dier is niet terecht, nu kun je dit zien als gevaarlijk dier maar dat is het jouw woord tegen het mijne. Maarja verder discussiëren heeft verder geen zin, de hond is uit z'n lijden gelost (gelukkig), en het baasje zal nu een rot periode hebben. Wat de agent betreft mag van mij zelf 6 kogels voelen, dat is mijn mening en daar zullen vast mensen mee oneens zijn maarja. Ik wil je als eerste mijn welgemeende excuses aanbieden voor de poging de discussie enigszins luchtig te houden. Mijn reactie over de tanden van een vlieg was totaal misplaatst en ik zal er alles binnen mijn macht aan doen om er voor te zorgen dat zoiets verschrikkelijks nooit meer voorkomt.En ja, die hond zie ik als gevaarlijk dier. Hij sprong tegen de agent op, je weet nooit wat hij daarna doet. En nee, ik zie niet elk dier wat niet rustig is als gevaarlijk dier, dus die vlieg van je ook niet. Maar deze hond wel. En je reactie op die agent vind ik werkelijk nergens op slaan, en ga daar verder ook geen woorden aan vuil maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Snap je nu echt niet dat een hond niet beter weet? Een hond kent alleen de regels van z'n baasje, niet het hele wetboek. Hij snapt niet dat hij die agent niet mag aanvallen hij wilt zijn baasje beschermen, hij weet toch ook niet wat ze met hem gaan doen? En wat noem jij een gevaarlijk dier? Een vlieg die constant om je hoofd vliegt is ook niet rustig, noem je dat al een gevaarlijk dier? Nou, kunnen we meteen een dierentuin beginnen vol met gevaarlijke dieren Dat die hond niet beter weet betekent niet dat hij de wet mag overtreden. En een gevaarlijk dier vind ik een dier dat een bedreiging vormt voor de mens. Dus jouw vlieg hoeft niet in de dierentuin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Ik heb 2 videos van The Young Turks gezien hierover. Het baasje van de hond zat de politie lastig te vallen terwijl zij bezig waren met gewapende criminelen in dat huis. Ik kan me voorstellen dat als je hiermee bezig bent dat je dan niet met een eikel te maken wilt hebben die de boel loopt te storen. Als dan ook nog eens een hond op je af komt rennen, waarvan je niet zeker bent wat die gaat doen, en dan ook nog eens lijkt alsof die aan wilt vallen dan snap ik dat de politie agent schiet. Wat verwacht je dan? Jammer van die hond, maar alle schuld ligt bij de idioot die het niet kon laten om de politie met rust te laten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) We hadden vroeger een erg lieve dobermanhond. Toen de politie op straat was waren ze meteen bang voor die hond. Ze hebben mijn ouders ook als bedreigd om een kogel door zijn hoofd te schieten. Dus zo lief zijn de agenten in Nederland niet Bewerkt: 12 juli 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Waarom schieten, ze hebben daar toch een stroomstootwapen?(taser). Die kunnen ze toch gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Waarom schieten, ze hebben daar toch een stroomstootwapen?(taser). Die kunnen ze toch gebruiken? Daar dacht ik ook aan..Maar weet je wat het is, een mens kan je bedreigen en een hond niet. Ik zie al veel reacties met: 'Schiet 1x.' Daar ben ik het mee eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Had ik een tijd geleden al gezien, en ik was woedend. Dit kan je gewoonweg niet goedpraten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Maar ik vraag me nog steeds iets af; is die hond nou echt dood gegaan? Want je zag hem nog bewegen. Bewerkt: 12 juli 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Beetje overdreven om die hond neer te schieten. Tis een gewoon 'formaat' hond, zo'n beest moet je als agent wel aankunnen, zonder vuurwapen (bv. met pepperspray). Zo'n individueel beest kan zo'n agent niet doodbijten, kom op zeg. Als die hond die agent had gebeten, was het gewoon in z'n scheenbeen geweest, en was die hond weggerend. Trap in de buik, en dat beest was al een stuk rustiger geweest. Beter had een van die andere agenten gewoon dat touw gepakt, terwijl de ander de hond afleidt, probleem opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Trap in de buik, en dat beest was al een stuk rustiger geweest. You think? Een razende hond in zijn buik schoppen, daar wordt hij rustig van? Ooit een razende hond meegemaakt? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Wel eens, ja. Als ik die hond zo bezig zie, is/was het echt geen zwaar agressief beest. Hij dreigde alleen maar, maar viel niet aan. Dat beest was hier verre van levensbedreigend... En met een trap bedoel ik niet een lullig schopje, daar wordt 'ie inderdaad alleen maar agressiever van Niet dat ik een voorstander ben van dierenmishandeling, maar alles beter dan die hond gelijk 3 stukken lood door het lichaam heen laten schieten, en daarna nog het laten uitrazen van de pijn. Vandaar ook: Beter had een van die andere agenten gewoon dat touw gepakt, terwijl de ander de hond afleidt, probleem opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Aangezien ht enige wat die agentbij de hand had op dat moment zijn wapen was, en de hond toen op hem springde snap ik eel goed dat hij uit reflex die hond dood wilt sciten, dit doet hij al met aardig wat kogel, daar zeuren jullie over.. en dan zeuren jullie dat hij die hond niet meteen uit zijn lijden heeft verlost? Ik denk dat als je een paar keer schiet, en de hond nog niet dood is je moeilijkbeseft wat er net gebeurt is en niet meteen denkt "laat ik nog een keer schieten". Die agent heeft het hier vast ook niet heel makelijk mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Wel zwaar overdreven. Ik heb eens een dagje meegelopen op de politieacedemie, en daar krijgen ze zelfs training voor hoe het is om door een hond te worden aangevallen. Maarja, dat is in Nederland.. Ook ben ik zelf eens door een politiehond van een vriend aangevallen, en ja dat doet pijn.. Maar daar is schieten echt niet tegen nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Waarschijnlijk heeft die agent nog nooit een gevaarlijk getrainde hond gezien. Pak een pepperspray of Taser, dat had ook perfect geholpen. (de pepperspray meteen gebruiken). Maar goed, dit is en blijft footage uit de US. En ik ben er wel mee eens, dat als je toch zo makkelijk schoten lost; dan kan je net zo goed het laatste schot leveren (en dat mag dan wss weer niet, omdat de hond geen dreiging meer vormde). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.