michelIII Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Kabaka Pyramid Zonder tekst CnC, Groeten Bewerkt: 3 augustus 2013 door michelIII Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Echt een hele gave sig! Alles klopt: de kleur, de background, de stijl. Mooi ook dat je op de background iets kenmerkends van de persoon hebt doorgevoerd (dat diagonale met zijn vingers). Alleen de tekst vind ik niet erg passend, sowieso ben ik niet zo van tekst op signatures, maar voor de rest: bellissimo! Reageren
michelIII Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Echt een hele gave sig! Alles klopt: de kleur, de background, de stijl. Mooi ook dat je op de background iets kenmerkends van de persoon hebt doorgevoerd (dat diagonale met zijn vingers). Alleen de tekst vind ik niet erg passend, sowieso ben ik niet zo van tekst op signatures, maar voor de rest: bellissimo! Bedankt voor je commentaar, ben het met je eens over de tekst maar die kan er zo af Reageren
Michael Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 AWESOME! Misschien moet je is proberen om tutorials te maken? Ik vind deze signature echt gaaf! Reageren
michelIII Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 AWESOME! Misschien moet je is proberen om tutorials te maken? Ik vind deze signature echt gaaf! Haha dankje! Heb eerlijk gezegt geen zin en tijd om tutotials te maken.. Komt ook zelden voor dat ik zin heb om een sig te maken ahah. Dit was toeval dat ik een keer zin had, want dit is me eerste sinds een jaar ofzo.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.