Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 [ja ik heb in de walktrough gekeken maar het hielp niet echt] Ik zit bij de missie Jizzy het gaat goed tot het laatste stuk ik word opgebeld en moet een opa met een hooker in zijn limo killen maar hij heeft ook een bodyguard als ik de raad van de walktrough opvolg en eerst de bodyguard kapot schiet slaan ze allebei op hol en met die verotte pimpmobiel kan je helemaal niej racen het is me al eens gelukt maar de limo geeft geen rook af dus hij Xplodeerde opeens :blink: Pimpmobiel geexplodeert en mission failed :angry: Heeft iemand een handige tip ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 [ja ik heb in de walktrough gekeken maar het hielp niet echt]Ik zit bij de missie Jizzy het gaat goed tot het laatste stuk ik word opgebeld en moet een opa met een hooker in zijn limo killen maar hij heeft ook een bodyguard als ik de raad van de walktrough opvolg en eerst de bodyguard kapot schiet slaan ze allebei op hol en met die verotte pimpmobiel kan je helemaal niej racen het is me al eens gelukt maar de limo geeft geen rook af dus hij Xplodeerde opeens :blink: Pimpmobiel geexplodeert en mission failed :angry: Heeft iemand een handige tip ? Je mag de Pimpmobiel inderdaad niet kapotmaken.... al mag je na de missies van Jizzy ermee doen wat je wil... Je kunt het beste proberen ze gewoon achterna te rijden en eerst de Bodyguard proberen kapot te schieten... door middel van Drive By's... Deze heeft wel een aantal kogeltjes nodig om te exploderen, als deze bodyguard eraan is is de rest niet meer zo moeilijk... je kunt proberen om de "pit" Manouvre te doen.. door zacht tegen de achterzijkant van de auto te beuken, waardoor hij slipt, dan kun je makkelijk drive-by's doen... Maar volgens mij, hoef je hem niet perse kapot te schieten, want hij zal op het einde van de misie crashen Als 't dan nog nie lukt.. post dan ff een berichtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Als je ze een tijdje achtervolg gaan ze op de snelweg rijden, daar is het veel gemakkelijker want het is de hele tijd rechtdoor. Ik heb ook al een gehad dat die limo in het water reed. En je pimpmobiel en damageproof dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Heel erg bedankt voor de tips Guys daar heb ik wat aan maar is er miss ook geen cheat ofzo die erg handig is voor deze missie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Heel erg bedankt voor de tips Guys daar heb ik wat aan maar is er miss ook geen cheat ofzo die erg handig is voor deze missie ? Voor de PS2 is deze cheat wel handig: Jouw auto is damageproof en elke auto waar je tegen botst explodeert. L1, L2, L2, Up, Down, Down, Up, R1, R2, R2 Deze cheat is er helaas nog niet voor de PC In City Hall gaan de limo en zijn guard tegen dat beeld aanrijden. Met een beetje geluk vallen ze op de kop . Je hebt natuurlijk ook nog het Save-game Aanvraag Topic als je er echt niet uit komt. Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 EEJJ die is handig thX everybody Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.