sfpmarc Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Gegroet GtaGames, bij het spelen van gta IV op mijn pc heb ik een klein beetje last van laggs, ik heb alle graphics settings heb ik inmiddels al op z'n laagst. Nu vraag ik me af of er een mod is waarmee ik de shadow's uit kan zetten zodat het spel minder van m'n computer vraagt. Mvg, SfpMarc Reageren
Basssss Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_IV Die pagina bevat enkele tips over het verbeteren van de performance in GTA IV. Het is niet precies de schaduw-mod waarom je vroeg, maar het kan misschien helpen. Reageren
sfpmarc Geplaatst: 12 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Ik ga er gelijk er na kijken, mijn dank is groot. Bewerkt: 12 juli 2013 door sfpmarc Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Sinds de 4de patch kan je volgens mij standaard de schaduwen uitzetten, toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.