Jump to content

Xfire kan Gta Sa compact niet selecteren!


Nyltje

Recommended Posts

Ik kan op Xfire geen gta_sa_compact.exe selecteren. Ik moet die selecteren omdat gta_sa.exe niet werkt. Ik heb dit ook geprobeerd:

PxA0U.jpg

Zoals je op de onderstaande screen ziet kan ik ook geen andere bestanden selecteren. Ik heb ook al op Xfire gekeken, maar daar kan ik ook niks vinden.

Go8sz.jpg

Weet iemand misschien hoe ik gta_sa_compact.exe kan selecteren of hoe ik gta_sa.exe kan gebruiken? (bij dat tweede: als er gevolgen aan zitten, graag even erbij melden)

Nyltje! ;D

EDIT: Okay... Nu doet Gta Sa het helemaal niet meer, terwijl ik een uurtje geleden nog lekker aan het spelen was. Probleem= (het vast wel bekende) dat je er op klikt en dat je geen scherm krijgt. Ik heb al geprobeerd om het in Windows XP te zetten, zowel voor gta_sa.exe als gta_sa_compact.exe. (dat werkt dus niet)

EDIT 2: En nu doet ie het weer wel! xD

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

De gewone .exe vereist dat je een CD in jou pc steekt. Overigens is deze naar alle waarschijnlijkheid bij jou ook de EU versie. De compacte versie is eentje die ervoor zorgt dat je het spel zonder CD kan spelen en is ook de exe van de US versie. Deze lijkt om één of andere manier soms beter te functioneren met mods.

P.S: Het spel zelf is natuurlijk wel vereist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...