TubS Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 ik heb rain tut gemaakt en blur tut, van imageready, kan je die eerst niet doen? en die van mclaw Reageren
Timos Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Programma: ImageReady CS2 Betreffende Onderdeel: Gradient door de letters. Voorbeeld: Ik zie wel tuts in het engels, maar daar snap k niets van. Hier een voorbeeld van een engelse tut misschien kan iemand hem vertalen. *Klik* Reageren
Arjen Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik zie wel tuts in het engels, maar daar snap k niets van. Hier een voorbeeld van een engelse tut misschien kan iemand hem vertalen. Ik ben er wel uitgekomen en om je een plezier te doen wil ik wel een tut voor je maken. Ik snap trouwens precies waarom jij er niet uit kwam, het is puzzelen. Maar toch.. Reageren
gtadude Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 programma imageready betreffende onderdeel een filmpje in je sig (kaniemand dat wat makkelijker uitleggen dan die andere tutorial) Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Programma:Photoshop CS Betreffende Onderdeel:Hoe zet ik een plaatje in een sig ,maar dan de achtergrond er niet bij. (PS:die magic wand tool werkt voor geen meter) Reageren
Slimm Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Programma:Photoshop CSBetreffende Onderdeel:Hoe zet ik een plaatje in een sig ,maar dan de achtergrond er niet bij. (PS:die magic wand tool werkt voor geen meter) Render Tutorial Kijk eerst ook even in de Adobe Tutorial List, voordat je er een aanvraagt.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Progamma:adope photoshop 7.0 en adobe imageready 7.0 Ik wil letters aan en uit laten flikkeren zoals Only_Gino. Sorry voor dubbelpost ik had echt niet gezien Bewerkt: 31 juli 2005 door chaos-power Reageren
Froop Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Progamma:adope photoshop 7.0 en adobe imageready 7.0Ik wil letters aan en uit laten flikkeren zoals Only_Gino. Sorry voor dubbelpost ik had echt niet gezien Ik maak hem wel. Hij is vandaag of morgen af. Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Photoshop 7 Lichten laten flikkeren aan en uit laten gaan. Reageren
grove member Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Progamma : Imageready hoe je de plaatje laat trillen Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Gebruik eerst eens de zoekfunctie voor je een Tutorial aanvraagt, voor te zien of er al een van is. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12783 Reageren
grove member Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 srry ik wist niet wat ik moest intypen trillen ofzo oke maar toch bedankt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 kan iemand een tut maken voor jps 9.0 voor sigs en animaties enz (wat nodig is voor een sig) cheers Tales Reageren
Achille Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 of je zoekt gwn via google 8-) Reageren
Froop Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 of je zoekt gwn via google 8-) Hij vraagt toch een tut aan. Dan moet je niet zoals alijtd een stomme reactie erop posten. Misschien vond hij geen mooie tuts via google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.