Faenty. Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Ikzelf vier mijn verjaardag met aardige mensen in het echte leven met wat cake en kleine cadeaus, altijd heel gezellig, afgelopen verjaardag zijn we ook nog was gaan poolen met een paar vrienden.Sommige doen dit echter door fora onder te spammen. Maar toch, hoe vier jij normaal je verjaardag? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Net zoveel mensen uitnodigen en high worden totdat mijn feestje hierop lijkt: Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Werken, meestal. In de avond een pilsje pakken met wat familie/vrienden. Reageren
Fedmas Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 wat vrienden uitnodigen, taart eten en misschien eens in de stad een rondje geven? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Vuurwerk afsteken. Ik ben 1 januari jarig. En dan is me familie bij mij om oud en nieuw te vieren en dan neemt iedereen iets van vuurwerk mee. Dan de nacht van 2 januari ga ik me verjaardag vieren met me vrienden in de stad. En dan betaal ik voor hun een paar pilsjes in de nachtclubs en gaan we lekker bezopen naar huis. En dan meld ik me 3 januari ziek, want ik vraag altijd voor 31 december en 1 en 2 januari vrij. Maar 3 januari ben ik meestal naar de kloten. :D Reageren
KVV Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 (bewerkt) Dit jaar weer een paar heerlijke wedstrijden op mijn verjaardag. Jammer genoeg is Liverpool - Manchester United naar 1 september gezet. Bewerkt: 21 augustus 2013 door KVV Reageren
.Nicole. Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 op 29 augustus lekker naar school -.- ik vier het daarom in het weekend waarschijnlijk visite die toch allemaal saai zijn dus ga ik weer op MTA of zo misschien nog met wat mensen kletsen enz Reageren
Michael Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Veel taart, en vrienden & famillie. Niet een heel uitgebreid feest. Reageren
Dippie Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Geplaatst: 4 september 2013 Ik ben op een woensdag jarig. Dan familie en een paar goede vrienden op visite. Het weekend daarop misschien een bescheiden feestje met een groepje vrienden. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Geplaatst: 4 september 2013 Ik ga altijd abseilen van de Euromast, snowscooteren in Lapland, bergbeklimmen in de Pyreneeën, survivalen in Borneo, overwinteren in Canada, de Harlem Shake doen in Noord-Korea en straatracen in San Fransisco. Maar als ik eenmaal wakker ben begint het feest pas echt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Geplaatst: 5 september 2013 Gewoon, net als iedere dag. Maar dan met ladingen slagroomtaart... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Geplaatst: 5 september 2013 Ik vier het al een aantal jaar niet meer. Ik heb altijd grootste plannen (meestal een plekje zoeken/huren, daar bier en mensen aan toevoegen en het wordt vanzelf gezellig), maar het gebeurt nooit. Ik ben altijd bang dat er niemand komt, of ik heb er geen tijd voor, oid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.