Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 waar is nou de goede te downloaden, ik kweet nie wleke het is er zijn er zoveel laats een gedopwnload, maar daar had ik nix aan want die pakte nix uit, dus kan iemand mij helpen, ik heb windows XP Reageren
Timos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Download.com moet je even intikken: WinRar [de nieuwere versie] Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 heb ik al maar bedoel winzip, heb die nodig Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb zeker een paar dagen moeten zoeken via google, maar dan uiteindelijk toch gevonden http://www.winzip.com. Had je http://www.winzip.com echt niet zelf kunnen bedenken? Dit is echt te erg voor woorden Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 heb ik al maar bedoel winzip, heb die nodig Waarom? Met winrar kun je toch hetzelfde. En met winrar kun je zelfs nog meer. Dus waarom heb je winzip nodig? :huh: Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Laat hem nou gewoon WinZip downloaden. Laten we nu niet een discussie gaan starten over welke nou de beste is. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Laat hem nou gewoon WinZip downloaden. Laten we nu niet een discussie gaan starten over welke nou de beste is. Ik ben benieuwd of hij de link naar de download wel kan vinden :-) Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Je hebt ook nog eens 2 signatures....gelieve 1tje wegdoen a.u.b. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Owke, zal ik doen The Godfather, enne brokentable, en ik gebruik tog maar WinRar, Winzip is bagger, en bedankt voor het afkraken Reageren
BrokenTable Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 enne brokentable, en ik gebruik tog maar WinRar, Winzip is bagger, en bedankt voor het afkraken Graag gedaan! (je bent toch wel een beetje met me eens dat je www.winzip.com zelf had kunnen bedenken, of niet?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.