Jump to content

PC (600-800 euro)


Vagineer

Recommended Posts

Hallo,

Mijn huidige laptop heb ik al 6 jaar, en kan bijna geen een spel meer aan. De cooler lijkt af en toe net een ketting zaag, en er is van alles mis.

Dus, ik ben van plan om een nieuwe 'gaming' computer te kopen, maar ik heb dus helemaal geen verstand van computers/onderdelen.

Zou iemand kunnen zeggen wat ik voor mijn budget kan krijgen? :?

Daarbij heb ik een monitor nodig. Graag een computer die smooth alles aan kan op de gemiddelde settings etc. Hoeft niet per se high-end te zijn, maar ook niet dat de specificaties na een paar jaar niks meer kan runnen. Het liefst heb ik dat de PC kant en klaar aan komt, want zoals eerder gezegd, heb ik weinig/geen verstand van de onderdelen.

Games die ik binnenkort wil kunnen spelen; GTA 5, DayZ standalone, Watch Dogs etc.

Bedankt alvast! :bier:

Bewerkt: door Vagineer
Link to comment
Delen op andere websites

Voor 800 euro kun je wel aardig wat krijgen. Mijn pc was ook 800 euro, kan GTA IV op high aan. Dus ik denk dat je GTA V daar in ieder geval wel op low/medium mee moet kunnen spelen, maar het kan ook zijn dat ik het daar helemaal mis heb :puh:

Ik heb:

Processor: Intel® Core™ i5-3450 CPU @ 3.10GHz (Quad Core)

Geheugen: 8GB ram

Videokaart: AMD Radeon HD 7850 1GB

En nog 2 keer 1TB opslag

Misschien dat je daar iets aan hebt, maar ik weet zeker dat anderen je verder kunnen helpen ;) 800 euro zit geen monitor bij in.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt.

http://www.alternate...l?sc=1033397078 tel hier nog € 55 bij voor het laten assembleren van je samenstelling en je hebt een tamelijk goed pc. Toch raad ik je aan om verder te sparen als je graag nog langer makkelijk recente spellen aan te kunnen om nog wat verder te sparen om nog een beter systeem te krijgen. :)

Hoeveel zou ik er dan bij moeten leggen? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...