HA5H Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 (bewerkt) Ik ben ze al tegengekomen, sorry Op Reddit... Bewerkt: 13 juli 2013 door _Night-Men_ Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 In dit topic stond het al sinds vanmorgen keurig vermeld. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=565392 Wel leuk dat de Japanners er ook helemaal mee bezig zijn. Reageren
HA5H Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 (bewerkt) En dit is super High-Quality . Naja, iig leuk om te zien. Ik vind de 2e screen vooral mooi. Bewerkt: 14 juli 2013 door GrandTheftHaye Reageren
myron.b Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Jammer dat de foto's worden overspoeld met chinese letters. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Leuk om dit te zien, maar niet veel nieuws. Ik zie een Akuma, maar die was al bekend denk ik. Jammer dat de foto's worden overspoeld met chinese letters. Ja, het Chinese schrift is gebaseerd op het Japanse, maar een beetje lezen had je kunnen weerhouden van die vergissing Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Leuk om dit te zien, maar niet veel nieuws. Ik zie een Akuma, maar die was al bekend denk ik. Jammer dat de foto's worden overspoeld met chinese letters. Ja, het Chinese schrift is gebaseerd op het Japanse, maar een beetje lezen had je kunnen weerhouden van die vergissing Want iedereen kier kan even goed japans/chinees lezen, zoals jij Anyway: op de bovenste screen heeft F een andere helm op dan op eerder screens. Dus zou dit ook weer gewoon random zijn of heeft Franklin zijn eigen helm wat ik wel dacht aangezien die een motor had. Reageren
Legenderion Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Niet zulke spannende screenshots, jammer. Daarnaast heeft R* wel genoeg screenshots op de officiële website staan. Het is wachten op een nieuwe trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.