Dreamsszz Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Hallo forum leden , De titel zegt het al een beetje ! Vorige x toen ik me pc aan deed stoote ik met mijn fout tegen de pc ... En me computer draaide toen al! En opeens geeft die blauw beeld hij start wel veder door maar blijft hangen op blauwe beeld . Heb half jaar terug ook een x gehad en toen starten ik hem opnieuw op en toen was t weg Alleen nu niet meer Iemand enig idee wat is kan zijn? Zat zelf te denken aan kapotte videokaart? Alvast bedankt Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 14 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Kabels al nagekeken? Ja dat heb ik allemaal gedaan, maar is t helaas niet Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Een volledig blauw scherm of komen er ook error codes op? Reageren
mekane Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 (bewerkt) probeer is om je blauwe kabel onboard te zette dus niet op je videokaart dan weetje zeker of het je videokaart is . anders miss je HDD Zie je wel je intro logo van je moederbord ? Bewerkt: 14 juli 2013 door mekane Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 (bewerkt) Wat de code die je ziet op de beeldscherm? Bewerkt: 14 juli 2013 door T2own-Gamer Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 14 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Komen geen error codes , Ik heb asus moederbord en bij dat intro looptie vast . Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Zou je de computer specificaties kunnen posten? Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Heb je een back-up cd-rom toevallig, kan zijn dat je zo het kan verhelpen (werkt bij heel veel problemen). En als je PC niet werkt, hoe heb je dit dan gepost? Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 15 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 De specs zou ik vanmiddag even posten als ik uit me werk ben ! Haha hoe ik dit kan posten? Lang leven de ipad & de laptop van me ma & de iphone Als ik een backup cd heb dan heb ik toch nog niet veel aan? Als die blauwbeeld geeft kan ik niet veder neem ik aan . Reageren
Woody268 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Heb je een merk pc en een samengestelde? Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 16 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Sorry voor de late reactie maar weet me Specs niet allemaal meer omdat me pc al weer tijdje oud is jaar of 3/4? Mijn Pc heb ik toen samen gesteld destijds met lokale computer winkel bij mij . Die overigens niet meer bestaat :S Maar wat ik wel weet van me specs zijn dit Moederbord: Asus P7P55D Evo GPU : Nvidia Geforce GTS 250 1Gb ( ja die is al best oud en ook flink verouderd ) Processor : Intel i7 2,8Ghz ( volgens mij 1e generatie ) Werkgeheugen : Corsair 8 Gb DDR3 Kast : CoolerMaster. Voeding : 450? 500? ( durf ik niet te zeggen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.