iFire Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Hallo forummers, Een paar maand geleden is het huis waar ik woon getroffen door een blikseminslag waardoor veel apparaten beschadigt werden. Dus ook mijn Game-PC. Nu dat ik wat geld bij elkaar heb gekregen voor een nieuwe PC, wil ik een volledig nieuwe samenstelling. Daarom vraag ik jullie hulp bij het kiezen van de onderdelen omdat ik weet dat er hier een paar echte goede digikundigen zijn op het forum Hier is een lijstje: Budget: 700 - 800 euro (900 euro maximum) Doel: Gamen, Beeld- en Videobewerking en het gewoonlijke Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Neen SSD, ja of nee?: Als het in het budget past... Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / [/b] Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Laten assembleren Extra koeling (voor overklokken)?: / Alvast bedankt, iFire Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1274810112 Tel hier nog 55 euro bij voor de assemblage en je hebt een perfect systeem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.