Jump to content

Meer info bekend over Chop, Franklin's hond in GTA V


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    4

  • SNIPER44

    3

  • _Night-Men_

    2

  • GuitarGuy666

    2

Ja, inderdaad. emo.gif Er is zoveel te doen in die game dat ik me niet ga bemoeien met een puppy.

Deze zag ik trouwens op GTAForums.com. Je hond wordt op de kaart aangegeven als een botje. puh2.gif

4095825.jpg

Het puntje was me wel opgevallen al, niet dat het een botje was. Vraag me af of chop OOK stats zou krijgen. :clown:
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat opvoeden lijkt me inderdaad wat overdreven, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat we Chop wel degelijk wat bij kunnen brengen. Bijvoorbeeld in de vorm van trucjes en 'powers', zodat-ie wat meer bij kan dragen in een gevecht en dus wat nuttiger wordt voor Franklin.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn chop thuis te laten, zal anders veel spelers irriteren, gaat die gewoon luieren in zijn mand of kan hij een waakhond zijn. Lijkt me leuk wanneer je chop wat dingen geleerd hebt zoals iemand aanvallen dat je hem ook kan gebruiken tijdens je heists of missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me vooral onpraktisch en onrealistisch mocht Chop je overal volgen. Mocht dit via één of andere spawncommand gebeuren zou dit leuke situaties kunnen opleveren als je in een helikopter vliegt, maar daarnaast is er geen plezier in het plegen van een heist wanneer je hond naast je rondloopt. Het heeft wel iets, maar gaat snel vervelen/irriteren denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het moeten natuurlijk wel situaties zijn waarin een hond handig is, zoals het onder controle houden van gijzelaars of als je hem vastbind in het steegje naast de bank zullen niet veel mensen daar meer in gaan. Natuurlijk moet je zelf kunnen beslissen of je dat wil of niet. Ook is zo'n hond handig om iemand die weg rent te achtervolgen, iemand aan te vallen en misschien zelfs dingen op te sporen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het wel zitten als het een beetje zoals het gangmembers recruiten in San Andreas is. Je drukt op G (pc dan) en je hond volgt je. Je drukt op H en je hond blijft achter. Dan heb je zelf de keuze om je hond overal mee naartoe te nemen of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Chop krijgt denk ik de rol van attack dog (mensen die Command and Conquer kennen weten wat ik bedoel). Chop krijgt een beetje de toughness zoals Terry en Clay die hadden in TLaD, denk ik. Hoe langer je Chop hebt, hoe meer health hij krijgt, maar hij kan natuurlijk nog steeds sterven (en net als in TLaD krijg je een nieuwe hond, mocht je daarvoor kiezen).

Link to comment
Delen op andere websites

In een van de video's is ook een hondehok te zien met Chop in ik denk dat je hem dan gewoon kan halen dat ie je volg en kan achtlaten. Tis alleen te hopen dat je niet steeds meldingen krijgt dat je hond zicht verveelt ofzo :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...