M0512 Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 (bewerkt) Niet iedereen is vanaf het begin speelbaar. Dus ik heb zo een vermoeden dat we met Michael moeten beginnen. Dus aan jullie wie de 2e personage wordt die vrijgespeeld moet worden. http://www.jeuxactu.com/gta-5-interview-rockstar-north-sur-le-switch-des-personnages-88398.htm Mijn frans is ook niet alles maar met Google translate lukt het aardig. Bewerkt: 16 juli 2013 door M0512
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Logisch in mijn ogen. Alle 3 de protagonisten kennen elkaar niet. Op Michael en Trevor na dan. Franklin is de deurwaarder van Michael. Op die manier leren ze elkaar kennen. En dan is Franklin nog niet eens een bankrover.
Dipsie8 Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Toppie! Ik had het persoonlijk wel verwacht, en ik denk dat ze vrij vroeg in de storyline al te pas komen..
Ak47 Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Ik denk dat dit logischerwijs Michael gaat worden, met name omdat hij in de eerste trailer de voice-over doet. Hij is schijnbaar al vrienden met Trevor en leert Franklin kennen. Ik gok dat we die kennismaking al gezien hebben. In trailer 1 of 2 is Franklin met iemand en vraagt hij Michael naar het huis van iemand(ik gok vanwege zijn werk). Kijk maar eens goed, de manier van praten doet mij aanvoelen dat ze daar nog vreemdelingen voor elkaar zijn. Michael zal zien hoe goed franklin kan rijden en vanaf daar begint hij weer zijn heists te willen uitvoeren...
.Timothy Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Inmiddels is er een mooi nieuwsitem verschenen, dus daar kan vanaf heden mooi op gereageerd worden - dat voorkomt ook meteen kopieën van berichten. Ik zal maar geen namen noemen, Ak47.
Recommended Posts