Jump to content

Niet iedereen vanaf het begin speelbaar.

Recommended Posts

Geplaatst:

Logisch in mijn ogen. Alle 3 de protagonisten kennen elkaar niet. Op Michael en Trevor na dan. Franklin is de deurwaarder van Michael. Op

die manier leren ze elkaar kennen. En dan is Franklin nog niet eens een bankrover.

Geplaatst:

Toppie!

Ik had het persoonlijk wel verwacht, en ik denk dat ze vrij vroeg in de storyline al te pas komen..

Geplaatst:

Ik denk dat dit logischerwijs Michael gaat worden, met name omdat hij in de eerste trailer de voice-over doet. Hij is schijnbaar al vrienden met Trevor en leert Franklin kennen. Ik gok dat we die kennismaking al gezien hebben. In trailer 1 of 2 is Franklin met iemand en vraagt hij Michael naar het huis van iemand(ik gok vanwege zijn werk). Kijk maar eens goed, de manier van praten doet mij aanvoelen dat ze daar nog vreemdelingen voor elkaar zijn. Michael zal zien hoe goed franklin kan rijden en vanaf daar begint hij weer zijn heists te willen uitvoeren...

Geplaatst:

Inmiddels is er een mooi nieuwsitem verschenen, dus daar kan vanaf heden mooi op gereageerd worden - dat voorkomt ook meteen kopieën van berichten. Ik zal maar geen namen noemen, Ak47.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...