Jump to content

Twijfels over pre-order


Legenderion

Recommended Posts

Ik wil GTA5 pre-ordenen via 12Game, maar heb geen ervaring met deze site en het komt niet helemaal 100% betrouwbaar over...

iemand ervaring met deze site? En is het verstandig om hier te pre'n?

Dank jullie wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had un pre order bij Yourgamezone (The last of us) die site is wel te vertrouwen hoor ik had het op release dag binnen die hebben collectors edition ook

Bewerkt: door Flydog
Link to comment
Delen op andere websites

Is er geen game shop of iets dergelijks bij je in de buurt? Ik heb gister de GTA Collecters Edition besteld en hij was nog steeds verkrijgbaar.

Maar precies wat Pwned. zegt, ik zal het op een site doen wat meer bekendheid heeft, weet je bijna 100% zeker dat je ook echt je spel krijgt!

Bewerkt: door Itine
Link to comment
Delen op andere websites

12game.com is wel betrouwbaar. Vroeger wel eens games gekocht, maar nooit een pre-order geplaatst. Zulke webshops hebben meestal een beperkt aantal exemplaren (SE en CE dan). Meestal pak ik voor een pre-order een wat bekendere site zoals consoleshop of bolcom, dan heb je 'm zeker op de release in huis. Consoleshop soms een dag eerder als je mazzel hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon gokken? Als ze 'm niet meer hebben krijg je je geld wel terug hoor. Bij alle online shops zijn ze uitverkocht.

Bestel je als backup een SE bij bol.com op acceptgiro. Krijg je ze dubbel binnen dan stuur je die van bolcom gewoon terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga toch voor de Special Edition. Reden:

Special edition incl verzending : 69eu

Collectors edition incl. verzend: 132eu

en special edition waarschijnlijk gelijk op release binnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...