Jump to content

[Wens] Co-op


Bassieboy35

Recommended Posts

Zoals jullie weten zijn er drie protagonisten in het spel. Ik weet niet als er ooit al een uitspraak over gedaan is, maar wat vinden jullie van co-op singleplayer?

Aangezien er dus drie protagonisten zijn, zou dit namelijk makkelijk te combineren zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was al bevestigd dat het niet in GTA V zit, ik zoek het nog even op ;)

Co-Operative Gameplay

As soon as it was revealed that GTA V would feature three main protagonists, many were intrigued by the prospect of playing the main storyline with friends.

Unfortunately co-operative gameplay will not feature in the main component, but Rockstar will instead offer a significant multiplayer component.

Dan Houser of Rockstar told IGN that co-op gameplay just wouldn't work. "It would be impossible to do that and keep the level of precision we've got in this." he said. "You could make a great co-op game, but we felt that we're doing other bits of our multiplayer that will fulfill those desires in ways we think are very fun."

Bron

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft al in SA gezeten en GTA vind ik juist een van de beste spellen om co-op bij te doen. Free roam is wel leuk met twee, maar missies zou echt het van het zijn.

Ik geloof wel dat al bekend is gemaakt dat er geen co-op gaat zijn, spijtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien krijgen we net als in GTA IV wel een aantal co-op modi in de multiplayer. Denk maar aan Deal Breaker, Bomb da Base II en Hangman's NOOSE. Dat de mogelijkheid tot co-op niet in de singleplayer gaat zitten vind ik alleen maar goed, het is nog niets voor niets SINGLEplayer. Laat ons maar in ons eentje het wellicht prachtige verhaal van deze game ontdekken. Co-op had inderdaad misschien wel leuk geweest, maar ik heb liever dat Rockstar zich op andere zaken focust.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ze ook kunnen doen is de coop doen zoals in bf3; missies speciaal voor coop.

Dit, dat zou alleen maar meerwaarde hebben ipv minder. Baak begrijpen mensen het concept niet, CO-OP, Multiplayer en Singleplayer zijn aparte modus. Als je dus alle missies met iemand anders zou moeten doen dan zou het geen SP zijn. Extra missie's is dus een ideale oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...