Nouveau_Riche Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Een vriend van mij heeft een probleem met zijn PS3: Als hij een game erin doet, leest de PS deze niet, hij laat start hem niet op n je kunt hem ook niet zelf opstarten, het is alsof er geen disc inzit. Maar DVD's herkent hij wel, weet iemand wat er fout is? Alvast bedankt! Reageren
iFire Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Ik zou toch dan eens je PS3 laten opsturen... Ik denk dat je Blu-ray lezer defect of het kan liggen aan de software toch zeker eens horen bij de winkel waar dat je de console hebt gekocht. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 (bewerkt) Laten opsturen is niet nodig! -> Dit filmpje volstond indertijd ook voor mij. Bewerkt: 17 juli 2013 door MidnightMayhem Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 20 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2013 Laten opsturen is niet nodig! -> Dit filmpje volstond indertijd ook voor mij. oke bedankt, ik zal kijken of het werkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.