Jump to content

The Lost and Damned - Collector's Item.


myron.b

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb problemen met de missie: 'Collector's Item'. Als ik bij Jim aankom en ik lever het geld af, dan slaat het spel vast bij het laden.

Ik heb een savegame geprobeerd te downloaden maar dat lukte helaas niet. Ik kreeg de error: 'eflc fatal error xnetstartup failed'. Hierna heb ik Xlive.dll verwijderd en mijn spel gepatched. Helaas werd ik onder het spelen onderbroken en werkte EFLC niet meer. Wat kan ik nu doen?

mvg,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap de volgende zin niet helemaal:

Helaas werd ik onder het spelen onderbroken en werkte EFLC niet meer.

Bedoel je daarmee dat je hetzelfde probleem hebt, m.a.w. dat het spel vastloopt als je het geld aflevert, of heb je nu een nieuw probleem?

Je zegt dat je een savegame hebt proberen downloaden maar dat dit niet lukte, wat bedoel je daarmee? Ook hierbij loopt je spel vast, of lukt het downloaden van een savegame niet? Ik neem aan dat je XLiveLess geïnstalleerd hebt? Kan je dan eens je savegame uploaden, zodat ik (of iemand anders) de missie eens kan proberen en zien of het bij ons ook vast loopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Met die zin bedoel ik dat ik aan het spelen was en opeens komt er een error in beeld met: EFLC Werkt niet meer. Dit is nieuw want daarvoor sloeg die vast bij het laden. En dit gebeurde eerder.

Ik had XLiveLess geïnstalleerd maar dat werkte niet. Daardoor kreeg ik iets met 'Re-booting your system'.

Als het goed is heb ik het juist bestand nu toegevoegd.

SGTA403.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...